تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تنها راه به زانو درآوردن دشمنان ایران اسلامی را توسعه فرهنگ اسلامی قرآنی به خصوص در بین قشر جوان و نوجوان دانست.
۰
کد مطلب : ۱۰۹۹۴۷
توسعه فرهنگ قرآنی تنها راه به زانو درآوردن دشمنان است
 
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام سید عباس مسعودی  افزود: بنای نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه فرهنگ اصیل اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) پایه گذاری شده، به همین منظور باید تلاش کنیم با همکاری دستگاه های فرهنگی زمینه توسعه هرچه بیشتر این فرهنگ را فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: مسئولین در سال جدید باید به مقوله فرهنگ توجه ویژه ای داشته باشند و با سهل انگاری نگذارند که جوانان از ارزش های اسلامی دور شوند چراکه این قشر بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تهدید تحرکات فرهنگی دشمن در فضای مجازی هستند.
وی در ادامه با اشاره به تعیین شعار امسال توسط مقام معظم رهبری، افزود: همیشه مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن شرایط کشور شعار سال را اعلام می کنند و این بهترین فرصت برای کسانی است که دلسوز نظام و انقلاب هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد:مسئولان و مردم باید شعار سال مقام معظم رهبری را الگوی رفتاری خود قرار داده و با همت مضاعف در تحقق این شعاربکوشند در اینصورت بسیاری از مشکلات ما رفع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی البرز در سال 94 با برگزاری بیش از 1000 برنامه مختلف و متنوع قرآنی نقش اثرگذاری را در روند تحولات فرهنگی استان البرز ایفاء کرد اظهار امیدواری کرد که در سال جدید با همت مضاعف این برنامه ها را توسعه یابد.
این مسئول گفت:نباید اجازه بدهیم که دشمن با بهرگیری از فضای مجازی و دور کردن جوانان از فرهنگ اسلام و قرآن فرهنگ اصیل ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی ما ریشه کن کند چراکه یکی از عوامل اصلی حفظ و بقای این نظام اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید جوانان و تحول فکری آنان محور اصلی فعالیت دستگاه های فرهنگی قرار گیرد، اضافه کرد: امروز نسل جوان و فعال کشور ما هدف آماج تهاجم فرهنگی دشمن در فضای مجازی قرار گرفته شده است به همین منظور باید دستگاه های فرهنگی با ارائه راهکار های مناسب زمینه توسعه فرهنگ اسلامی و قرآنی را در این سطح این کشور فراهم کنند.
مسعودی،اضافه کرد: شعار باید همراه با عمل باشد و تازمانیکه مسئولان فقط با شعار و وعده های توخالی بخواهند از دستگاه های فرهنگی حمایت کنند این مهم میسر نخواهد شد.
این مسئول، گفت:می توان با برگزاری گفتمان های اثر گذار و همچنین برنامه های مفید فرهنگی زمینه توسعه همه جانبه این فرهنگ ناب اسلام را در جامعه فراهم کرد و این به شرطی امکان پذیر است که ما و مسئولان به شعار سال معظم له جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین