تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
plusresetminus
حزب الله : مراسم اهدای جوایز گرمی ۲۰۱۸ با گرامیداشت قربانیان خشونت‌های مسلحانه برگزار می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۴۴۵
جوایز گرمی به قربانیان خشونت‌های مسلحانه تقدیم می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  جوایز گرمی امسال به یاد قربانیانی تقدیم می‌شود که جانشان را بر اثر خشونت‌های مسلحانه و تروریسم در رویدادهای مختلف موسیقی زنده از دست داده‌اند. به همین مناسبت امسال سه هنرمندی که در فستیوال «هاروست روت ۹۱» در لاس‌وگاس برنامه داشتند یعنی برادران آزبورن، اریک چرچ و مارن موریس اجرایی ویژه در این مراسم خواهند داشت. در جریان تیراندازی در این جشنواره ۵۱ نفر کشته و بیش از ۵۰۰ تن مجروح شدند.
 
نیل پارتنو رییس و مدیرعامل آکادمی ریکوردینگ که برگزارکننده این مراسم است در این باره گفت: رویدادهای موسیقی زنده همیشه فضایی امن برای طرفداران ایجاد می‌کنند تا با هم به گرامیداشت موسیقی بپردازند اما متاسفانه سال پیش همه چیز اینطور پیش نرفت.
 
وی افزود: معتقدیم ضروری است تا یاد آنهایی را که زندگی شان را چنین تراژیک از دست دادند زنده کنیم و یادآور شویم که موسیقی زنده نیروی پرقدرت برای متحد کردن ماست.
 
مراسم جوایز گرمی ۲۰۱۸ در ۲۸ ژانویه در نیویورک برگزار و به صورت زنده از ساعت ۷:۳۰ از شبکه CBS پخش می‌شود. آلیشیا کارا، مایلی سیروس، التون جان، کشا، خالد، لیدی گاگا، کدریک الامار، برونو مارس، سم اسمیت و U۲ از جمله هنرمندانی هستند که در این برنامه اجرای زنده خواهند داشت.
 
امسال شصتمین سال برگزاری این مراسم است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین