تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) را به مردم شریف ایران و مسلمانان جهان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در متن پیام علی اصغر کمالی زاده آمده است؛
۰
کد مطلب : ۱۸۵۵۴۷
پیام تبریک شهردار کرج به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع)

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شهردار کرج در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) را به مردم شریف ایران و مسلمانان جهان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در متن پیام علی اصغر کمالی زاده آمده است؛
 
 
 بسم الله النور
فرا رسیدن هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت با سعادت یازدهمین واسطه فیض خداوند، حضرت امام حسن عسکری (ع) را به همه مسلمانان به ویژه ملت شریف ایران  تبریک می‌گویم.
 
ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع ) نقطه عطفی در تاریخ تشیع است. آماده سازی شیعیان برای ورود به دوران غیبت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئولیت خطیری بود که با صبر و بردباری و درایت بی نظیر ایشان به نیکوترین شکل به انجام رسید.
 
ایشان در دوران امامت پر بار خویش، آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشر احکام و بیان مسائل فقهی بر جای گذاشتند و بهره مندی مسلمانان از تعلیمات عالیه قرآنی، تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترویج مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمین، از دیگر برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسگری (ع) بود.
 
بار دیگر با تبریک ولادت خجسته یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، از خداوند متعال برای تمامی هموطنان توفیق بهره مندی از تعالیم ارزشمند این امام همام و حرکت در مسیر حق و حقیقت  را مسئلت دارم.
 
 
علی اصغر کمالی زاده
شهردار کرج
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین