تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
plusresetminus
حزب الله : دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران اعلام کرد که تاکنون از سوی صاحبان فیلم ها شکایت رسمی درباره وضعیت اکران ارایه نشده است.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۷۴۶
شکایتی درمورد اکران نداشتیم/ به زودی تهیه کنندگان یکپارچه می شوند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید ضیاء هاشمی عضو کمیته یکپارچه سازی و ارتقای نظام تهیه‌کنندگی  با اشاره به آخرین پیشرفت ها برای یکپارچه سازی نظام تهیه کنندگی در سینمای ایران گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید تهیه کنندگان به یکپارچگی مورد نظر خود دست پیدا می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در این راه موانعی وجود دارد که باید برطرف شود، تاکید کرد: به زبان دیگر می توان گفت اگر حرکت به سمت یکپارچگی تهیه کنندگان باعث نشود تا برخی از افراد موقعیت هایشان به خطر افتد و اشکالی برای تهیه کنندگانی از این دست پیش نیاید به زودی به یک صنف یکپارچه در حوزه تهیه کنندگان دست پیدا می کنیم.
 
عضو کمیته یکپارچه سازی و ارتقای نظام تهیه‌کنندگی توضیح داد: امیدوارم تا زمانی که همین مدیریت سازمان سینمایی روی کار است بتوانیم در این زمینه به موفقیت های لازم دست یابیم.
 
دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران در بخش دیگر صحبت هایش با اشاره به فعالیت های کمیته انضباطی اکران بیان کرد: از زمانی که فعالیت کمیته انضباطی به صورت رسمی آغاز شده، خوشبختانه خطایی در حوزه اکران صورت نگرفته و شکایتی نداشته ایم که بخواهد در کمیته بررسی شود. البته رصد ماموران کمیته انضباطی اکران نیز مساله خاصی را گزارش نداده است.
 
هاشمی در پایان گفت: آخرین پرونده ای که در این کمیته مورد بررسی قرار گرفت، نمایش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها بود که این پرونده نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین