تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله: مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدواریم با نشاط و شادابی که در وجود آزادکاران می‌بینیم، نتایج بهتری نسبت به سال گذشته به دست آوریم.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۴۷
امیدواریم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم/ ریسک بزرگی کردیم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس حاج کناری درباره شرایط آزادکاران در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بعد از چند اردوی مقطعی و متوالی خوشبختانه آمادگی بچه‌ها به شرایط مطلوب نزدیک شده است. امیدواریم با نشاط و شادابی که در وجود آنها می‌بینیم، نتایج بهتری نسبت به سال گذشته به دست آوریم.
 
وی درباره انتظارات بالای مردم از کشتی گفت: بله، این انتظارات چه زمانی که من کشتی می‌گرفتم و چه حالا که به عنوان مربی در خدمت کشتی هستم، بوده و هست و حساسیت‌ها را بالا می‌برد. همه تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برای شاد کردن دل مردم کسب کنیم. البته مسابقات آسیایی برای ما خیلی مهم است، اما مسابقات بعدی از جمله جهانی و رقابت‌های گزینشی المپیک اهمیت بیشتری دارد.
 
مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: بضاعت کشتی آزاد همین جوانانی هستند که به آنها میدان دادیم تا در آینده پشتوانه‌های بزرگان کشتی آزاد باشند. اگر این کار صورت نمی‌گرفت دچار مشکل می‌شدیم و نمی‌توانستیم نفرات خوبی را در اختیار داشته باشیم. کادر فنی ریسک بزرگی کرد و به این جوانان اعتماد کرد، اما در آینده نتیجه این کار را خواهیم دید و امیدوارم بتوانیم پشتوانه‌های خوبی به کشتی تحویل دهیم.
 
حاج کناری درباره اُفت کشتی آزاد گفت: کشتی آزاد ما مدتی دچار اُفت شد که آن هم به دلیل عدم پشتوانه‌سازی بود، اما هدف ما در این مقطع میدان دادن به جوانان و پشتوانه‌سازی است، البته بیش از هر چیزی نیازمند زمان هستیم تا بتوانیم برنامه‌های خود را به خوبی پیاده کنیم.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین