تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز شرایط سیاسی و امنیتی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه میان دستگاه‌های نظامی و انتظامی همچنین دستگاه قضا همراهی خوبی وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۶۴۹
استان البرز از شرایط خوب سیاسی و امنیتی برخوردار است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی پیش از ظهر یکشنبه در سومین اجلاسیه استانی نماز، اظهار کرد: البرز به لحاظ جغرافیایی جزو استان‌های کوچک محسوب می‌شود، ولی به لحاظ سیاسی، اجتماعی، امنیتی و خصوصاً اقتصادی دارای جایگاه ویژه و مهمی در کشور است.
 
وی به توسعه استان در بسیاری از حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه کشور و به‌تبع استان البرز در حوزه اقتصادی وضعیت خوبی را دارد.
 
استاندار البرز با اشاره به فشاری که تحریم‌ها به مردم می‌آورد، گفت: آمریکا به‌دروغ مدعی شده که تحریم‌ها فقط به دولت و نظام فشار می‌آورد.
 
نجفی با تأکید بر اینکه مسئولان وظیفه‌دارند به‌طورجدی پیگیر امورات مردم باشند، گفت: مدیران استان و کارگزاران و خادمان در همه بخش‌ها حضور خوبی دارند و با جدیت پیگیر حل مشکلات هستند.
 
وی با اشاره به اینکه البرز استانی صنعتی است، گفت: البرز در حوزه صنعت، عنوان هفتم را دارد و به لحاظ استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزو سه استان اول در کشور است.
 
استاندار البرز گفت: صنایع بزرگ استان و کارخانه‌ها برای تأمین مواد اولیه و تأمین ارز تحت‌فشار هستند، همه مسئولان در استان تلاش می‌کنند تا مشکلات حوزه صنعت مرتفع شود.
 
نجفی به مباحث سیاسی و امنیتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میان نهادها و دستگاه‌های مختلف همچنین نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه قضا و خصوصاً اعضای شورای تأمین استان هماهنگی و همراهی خوبی وجود دارد.
 
وی در ادامه به برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان اشاره کرد و گفت: مردم از این کنگره استقبال خوبی کردند که جای شکر دارد.
 
استاندار البرز از زحمات ستاد اقامه نماز استان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در این حوزه برنامه‌های خوبی اجراشده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین