تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج با بیان اینکه سند توسعه محلات شهر در حال تدوین است، گفت: مدیران مناطق و مسئولان ذیربط باید محله های اولویت دار را در هر منطقه به عنوان محله پایلوت مشخص کنند تا این طرح در پایان آذر ماه سال جاری قدرت اجرایی لازم را داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۷۴۷
محلات پایلوت برای تحقق سند توسعه محلات در کرج مشخص شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شهردار کرج با بیان اینکه سند توسعه محلات شهر در حال تدوین است، گفت: مدیران مناطق و مسئولان ذیربط باید محله های اولویت دار را در هر منطقه به عنوان محله پایلوت مشخص کنند تا این طرح در پایان آذر ماه سال جاری قدرت اجرایی لازم را داشته باشد.
 
دکتر اصغر نصیری بیان کرد: برنامه ریزی در مقیاس کوچک‌ یعنی محلات، از جمله اهداف شهرداری کرج است که در این راستا تدوین سند توسعه محلات در حال انجام می باشد.
 
شهردار کرج افزود: در این زمینه باید به گونه‌ای سیاست‌گذاری شود که از تمامی نیازهای مردم در محلات آگاهی پیدا کرد و افزایش سرانه های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی را بر اساس خواسته های شهروندی محقق ساخت.
 
نصیری ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، ارائه آموزش های شهروندی و مشارکت شهروندان در تدوین سند توسعه محلات این کلانشهر بسیار موثر می باشد و ضروری است مردم شهر نقش پر رنگ تری را در این خصوص داشته باشند.
وی ادامه داد: در واقع توسعه عادلانه شهر با ارائه خدمات و امکانات مطلوب به شهروندان در سطح محلات میسر می شود.
 
نصیری گفت:  شهرداری کرج بر اساس خروجی های حاصل از ملاقات های مردمی که در مساجد محلات برگزار می شود، به تهیه و تدوین سند توسعه محلات می پردازد و از سال 97، بودجه لازم به منظور رفع مشکلات شهر و پاسخگویی به درخواست های شهروندی در حوزه های خدماتی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی پس از شناخت و بررسی نیازهای شهروندان تامین می شود.
 
وی تاکید کرد: انتخاب محله های اولویت دار به عنوان پایلوت برای اجرای سند توسعه محلات در کرج، باید تا پایان آذر ماه سال جاری توسط مسئولان ذیربط این دستگاه اجرایی و امکانات و شرایط لازم بر اساس خواسته های شهروندان در این محلات مهیا شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین