تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
plusresetminus
حزب الله : رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از ارسال ۵۸ کانکس برای زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۰۴۴
۵۸ کانکس اهدایی اصناف از کرج برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمید کریمی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و یادواره شهدای اصناف استان البرز که ظهر امروز در اتاق اصناف برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: اتاق اصناف و کسبه استان البرز در مورد کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور سنگ تمام گذاشتند.
 
وی با بیان اینکه حدود ده کامیون و خاور وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان در کرج جمع آوری شده است، افزود: حدود پانصد میلیون تومان ارزش کالای‌های ارسالی به زلزله زدگان غرب کشور است.
 
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه همه کالاها و اجناس و کانکس‌های ارسالی نو هستند، بیان کرد: اقلامی مانندنان، پتو، پوشاک، کنسرو، آب معدنی و ماکارونی و لوازم بهداشتی به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
 
وی با بیان اینکه با توجه به آغاز بارندگی و فصل سرما کانکس و وسایل گرمایشی به مناطق زلزله زده از سوی خیرین و کسبه اصناف ارسال می‌شود،گفت:از 58 کانکس ارسالی توسط اصناف 15 دستگاه سرویس بهداشتی و مابقی برای اسکان در نظر گرفته شده که همه این کانکس‌ها دارای وسایل گرمایشی و کف‌پوش هستند و حتی مقداری مایحتاج به صورت پک در اختیار این زلزله‌زدگان قرار می‌گیرد.
 
خانواده شهدای اصناف تجلیل شدند
 
به گزارش تسنیم, در این مراسم از خانواده‌های  شهید نریمانی، شهید مقصودیان، شهید سلطانی، شهید یدالله لطفی، شهید قناد، شهید راست‌روش، شهیدان نصیری، شهید چاکرالحسینی، شهید ابراهیمی، شهید میرزنده‌دل، شهید صالحی و شهید سرحدی تقدیر شد.
 
همچنین از پایگاه‌های نمونه بسیج اصناف در این مراسم تقدیر شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین