تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
plusresetminus
حزب الله : دبیر بخش عکس و پوستر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به تغییر زمان افتتاح نمایشگاه آثار، تاکید کرد که یکی از مشکلات اصلی این بخش وضعیت بودجه است.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۰۲۸
زمان افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر تغییر کرد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر اسمی دبیر بخش عکس و پوستر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که پیش از این قرار بود نمایشگاه آثار این بخش در تاریخ ۵ اسفند سال جاری برگزار شود درباره وضعیت و روند برپایی نمایشگاه آثار و همچنین معرفی برگزیدگان بخش عکس و پوستر جشنواره سی و ششم  گفت: زمان برپایی نمایشگاه آثار بخش عکس و پوستر و همچنین مراسم اعلام برگزیدگان این بخش تغییر کرد و از ۵ اسفند به ۱۲ اسفند موکول شد.
 
وی درباره دلایل این تغییر توضیح داد: گزینه اول ما برای برپایی نمایشگاه باغ موزه قصر بود ولی دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر مکان دیگری را پیشنهاد کرد. در نتیجه ما این پیشنهاد را پذیرفتیم و طراح مکتوب خود را برای مکان مدنظر ارایه دادیم ولی هیچ پاسخ شفافی به ما داده نشد و فقط زمانی را از دست دادیم. وقتی بار دیگر به باغ موزه قصر مراجعه کردیم، قرار شد با چند روز تأخیر و در ۱۲ اسفند برنامه خود را برگزار کنیم.
 
دبیر بخش عکس و پوستر جشنواره سی و ششم تئاتر فجر درباره وضعیت بودجه این بخش از جشنواره تأکید کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ما بودجه است. ۲ ماه بعد از اعلام میزان بودجه بخش عکس و پوستر، بودجه کمتر شد و هنوز هم ریالی به ما پرداخت نشده است.
 
اسمی یادآور شد: این بدقولی در پرداخت بودجه باعث می شود که ما هم بدقول شویم و کارها با مشکل و تأخیر مواجه شود که این تأخیرها آزاردهنده است.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست رسانه ای بخش عکس و پوستر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در روز شنبه ۵ اسفند، گفت: در این نشست اطلاعات کامل هر ۲ بخش عکس و پوستر ارایه و هیات داوران رویدادهای رقابتی این بخش از جشنواره نیز معرفی می شوند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین