تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
plusresetminus
در ساعات اولیه اعلام نامزدی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛

کمکهای مالی به کارزار انتخاباتی «برنی سندرز» دموکرات سرازیر شد

حزب الله: سناتور برجسته و دموکرات ایالت ورمونت در کنگره آمریکا ظرف نخستین ساعتهای اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، بیش از یک میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۸۲۰
کمکهای مالی به کارزار انتخاباتی «برنی سندرز» دموکرات سرازیر شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ساعاتی پس از آنکه سناتور «برنی سندرز» دموکرات نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد، سیل کمکهای مالی به کارزار انتخاباتی وی سرازیر شد؛ بطوری که در همان ساعات اولیه بیش از یک میلیون دلار کمک مالی جمع آوری شد.
 
اطلاعات فوق پس از گفتگوی خبرگزاری آسوشتیدپرس با یکی از افراد مطلع به کارزار انتخاباتی سندرز در اختیار رسانه ها قرار گرفت. به گفته این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، رقم مذکور ظرف مدت زمانی کمتر از چهارساعت پس از اعلام نامزدی سندرز، جمع آوری شده است.
 
گفتنی است سناتور برنی سندرز که خود را یک سوسیال دموکرات می داند، پیش از این نیز در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در سال ۲۰۱۶، عرصه رقابت را به «هیلاری کلینتون» واگذار کرد.
 
افزون بر سندرز، شمار معدودی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به طور داوطلبانه رقم کمکهای مالی دریافتی خود را افشا کردند. در این میان، سناتور «کامالا هریس» از ایالت کالیفرنیا از جمع آوری ۱.۵ میلیون دلار کمک مالی ظرف ۲۴ ساعت نخست فعالیت کارزار انتخاباتی خود خبر داد. سناتور «امی کلوبوشار» از ایالت مینه سوتا نیز اعلام کرد که ظرف ۴۸ ساعت از زمان اعلام نامزدی خود، حدود یک میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین