تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز گفت: ۲۰۱ واحد تولیدی و صنعتی به دلایل متعدد در تملک بانک‌های البرز و تهران قرار دارند که مجموعه مدیریتی استان تلاش می‌کنند که این واحدها غیرفعال، فعال و ایجاد اشتغال کنند.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۴۲۱
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد علی نجفی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واحد‌های صنعتی استان البرز ظرفیت های خوبی در حوزه اشتغال دارند و باید از همه ظرفیت ها و منابع خفته مالی برای ایجاد اشتغال بهره گیری کرد.
 
وی افزود: 201 واحد تولیدی و صنعتی به دلایل متعدد در تملک بانک های البرز  و تهران قرار دارند که مجموعه مدیریتی استان تلاش می‌کنند که این واحدها غیرفعال، فعال و ایجاد اشتغال کنند.
 
استاندار البرز با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان استان پرهیز از توجه به حواشی و تنها کار برای رفع مشکلات و اشتغال زایی است،عنوان کرد: مجموعه مدیریتی استان  به گونه ای عمل می کند که مردم حضور مسئولان را در کنار خود حس کنند.
 
نجفی با بیان اینکه شرایط اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه اقتضا می کند که از همه ظرفیت های بلا استفاده واحد‌های صنعتی بهره گیری کنیم، ادامه داد: 700 واحد تولیدی در تملک بانک ها قرار دارند و 201 واحد در این راستا غیرفعال هستند، در فاز اول فراتر از سهمیه ابلاغی، درصدد احیای 101 واحد تولیدی هستیم.
 
وی تصریح کرد: شورای عالی بانک های استان البرز و همه مدیرانی که می توانند در این راستا کمک کنند باید به میدان بیایند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین