تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله : هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با انجام ۷ بازی پیگیری شد و تیم سرخ پوشان در بزرگترین بازی هفته شاهین بوشهر را مغلوب کرد و به صدرنشینی ادامه داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۰۲۴
صدر جدول در تسخیر سرخ‌پوشان/ تیم‌های شمالی قعرنشین هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، لیگ دسته اول به نیم فصل خود نزدیک شد و این مسابقات با نظم خاصی پیش می‌رود. روز دوشنبه ۷ دیدار از این مسابقات برگزار شد و تیم صدرنشین سرخ پوشان در حساس ترین بازی هفته مقابل تیم مدعی شاهین بوشهر در بوشهر به میدان رفت و موفق شد با شکست تیم میزبان به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه دهد.
 
سرخ پوشان با فرهاد کاظمی حالا بعنوان جدی ترین مدعی صعود به لیگ برتر مطرح است. این تیم با انجام ۱۴ بازی در این مسابقات با ۸ پیروزی، ۵ مساوی و تنها یک شکست و کسب ۲۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته است. 
 
در دیگر دیدار مهم این هفته، گل گهر یکی دیگر از مدعیان صعود توانست در ارومیه تیم نود ارومیه را با شکست سنگین ۴ بر صفر مواجه نماید تا با ۲۷ امتیاز بعد از سرخ پوشان در رده دوم جدول قرار گیرد.گل گهر همراه با سرخ پوشان با تحمل تنها یک شکست کمترین باخت را در جدول مسابقات دارد اما این تیم با ۳۰ گل زده پر کار ترین مهاجمان لیگ یک را در اختیار دارد. مهاجمان این تیم تنها یک گل بیشتر از مهاجمان تیم سرخ پوشان زده‌اند.
 
شاهین شهرداری بوشهر که با محمود فکری یک مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر است، دومین شکست این فصل خود را مقابل تیم صدرنشین سرخ پوشان پاکدشت پذیرفت اما آنها همچنان با ۹ گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارند تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت مس کرمان در رده سوم قرار داشته باشند.
 
مس کرمان هم در دیداری خانگی موفق شد فجر سپاسی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول حضور داشته باشد و از کورس قهرمانی دور نشود.
 
اکسین البرز هم بعد از تغییراتی که روی نیمکت داشت دیروز چهارمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد تا جمع امتیازاتش را به ۲۳ برساند. فاصله اکسین تا صدر جدول هنوز زیاد است اما اگر آنها با همین روال کارشان را ادامه دهند بعید نیست به زودی به جمع صدرنشینان اضافه شوند.
 
۳ تیم ملوان، خونه به خونه و اروند خرمشهر با ۴، ۱۰ و ۱۱ امتیاز در رده های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم قرار دارند. 
 
نتایج هفته شانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول به شرح زیر است:
 
* خونه  به خونه ۲ - مس رفسنجان ۲
* آلومینیوم اراک یک - بادران یک
* قشقایی شیراز یک - کارون اروند خرمشهر صفر
* اکسین البرز ۲ - شهرداری تبریز یک
* مس کرمان ۲ - فجر سپاسی یک
* شهرداری ماهشهر یک - گل گهر سیرجان ۳
* شاهین شهرداری بوشهر یک - سرخ پوشان پاکدشت ۲
 
جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول؛
 
۱- سرخ پوشان پاکدشت ۱۴ بازی ۲۹ امتیاز
۲- گل گهر سیرجان ۱۴ بازی ۲۷ امتیاز
۳- شاهین شهرداری بوشهر ۱۵ بازی ۲۷ امتیاز
۴- مس کرمان ۱۴ بازی ۲۷ امتیاز
۵- اکسین البرز ۱۴ بازی ۲۳ امتیاز
...
۱۳-کارون اروند خرمشهر ۱۴ بازی ۱۳ امتیاز
۱۴- مس رفسنجان ۱۵ بازی ۱۱ امتیاز
۱۵- خونه به خونه ۱۴ بازی ۱۰ امتیاز
۱۶- ملوان ۱۴ بازی ۷ امتیاز (با احتساب ۶ امتیاز منفی)
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین