تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج گفت: توجه به مبلمان شهری در کنار توجه به درآمدها اصل مهمی است که شهروندان را راضی نگه می دارد.
۰
کد مطلب : ۱۷۲۷۲۱
رضایتِ شهروندی اصلی ترین وظیفه شهرداری هاست
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به لزوم ایجاد درآمدهای پایدار در سازمان ها، گفت: با توجه به این که سازمان حمل و نقل بار ازعظیم ترین سازمان های مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود لذا ضروری است عملکرد این سازمان به سمت ایجادِ درآمدهای پایدار سوق پیدا کند. 
 
سرپرست شهرداری کرج خواستار پیگیری سازمان در خصوص راه های دست سابی به درآمدهای حاصل از حملِ بار شد و افزود: به منظور سرعت بخشیدن به ایجاد درآمدهای پایدار، راهبردهای درآمدی در این سازمان بررسی و اجرا شود.
 
وی با اشاره به اینکه سرپرست جدید سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج دارای فکری نو است، اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد تحولی بنیادین در این سازمان باشیم.
 
 
در هزینه ها اولویت بندی کنید
 
سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به ضرورت توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اولویت بندی هزینه ها مهم ترین راهکاری است که می تواند در این شرایط سازمان را در حوزه اقتصادی جانِ دوباره بخشد.
 
احمدی نژاد با تاکید بر تقویت درآمدها و کاهش هزینه ها، گفت: وصول مطالبات در صورتی که در اولویت قرار گیرد کمک شایانی به تقویت درآمدهای سازمان می کند.
 
این مسول همچنین بر ضرورت ساماندهی ایستگاه های اتوبوس اشاره کرد و افزود: رضایتِ شهروندی از اصلی ترین وظیفه شهرداری هاست، توجه به مبلمان شهری در کنار توجه به درآمدها اصل مهمی است که شهروندان را راضی نگه می دارد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین