تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
plusresetminus
حزب الله : سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا آدرس اشتباه می دهد، گفت: واقعیت های تاریخی گواه نقش سازنده و صلح جویانه ایران در منطقه و جهان است.
۰
کد مطلب : ۸۴۲۲۲
اوباما آدرس اشتباه می‌دهد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص سخنان رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک نشریه راستگرا در واشنگتن، ادعای به اصطلاح ضد یهودی بودن رهبران ایران و توسعه طلبی علیه کشورهای منطقه خلیج فارس را مردود دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران برای همه ادیان الهی و پیروان آنها و از آن جمله یهودیان و دین یهود احترام بسیاری قائل است و سیاست های ضد صهیونیستی کشورمان در مقابله با اشغالگری، جنایات گسترده و تروریسم دولتی آن رژیم ارتباطی با دین یهود و پیروان آن ندارد.

افخم همچنین اضافه کرد: پروژه ایران هراسی طرحی برای دامن زدن به بحران های منطقه ای و افزایش تفرقه و کینه است و واقعیت‌های تاریخی گواه بارز نقش سازنده و صلح جویانه ایران در منطقه و جهان است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: در حالی که اسلام ستیزی در سطح جهان و از جمله در آمریکا به طرز بی سابقه ای رشد یافته، رئیس جمهور آمریکا بجای پرداختن به این پدیده مذموم و رفتار برخی دولت ها علیه مسلمانان یا کشتار روزانه مسلمانان توسط برخی متحدان آن کشور و تروریست‌های تکفیری، درباره منابع تهدید امنیت منطقه آدرس کاملا اشتباه داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین