تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله : شبکه المسیره یمن به نقل از منابع یمنی با هشدار به عربستان درباره عواقب خطرناک ماجراجویی نظامی اش در یمن تاکید کرد طی ساعات آینده برای جنگ تمام عیار علیه عربستان فراخوان داده خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۷۹۸۲۲
جنگ تمام عیاری علیه عربستان آغاز خواهد شد
 

این شبکه آورده است اما خیانتکاران و مزدورانی که از جنگ عربستان و آمریکا علیه یمن حمایت می کنند، کسانی هستند که نه هویت ملی دارند و نه شرافت و نه مردانگی.

شبکه المسیره به نقل از منابع نظامی گزارش داده است متجاوزان سعودی به دنبال هدف قرار دادن سامانه های موشکی، فرودگاه های نظامی و لشگر گارد ملی هستند تا باقی مانده امکانات و توانمندی های ارتش یمن را نابود کنند.

این منابع افزوده اند یمن شاهد جنگ تجاوزکارانه ای است که منطقه را به سوی جنگی خواهد کشاند و عربستان متوجه خواهد شد که با ملتی مسلح و جبهه ای روبرو خواهد شد که 1900 کیلومتر طول دارد.

منابع یمنی تاکید کردند تجاوز عربستان، تجاوزی از روی ناامیدی و یاس است و قطعا شکست خواهد خورد.

از سوی دیگر پایگاه  خبری العهد از حملات تلافی جویانه نیروهای یمنی به مواضع نظامیان سعودی در مناطق مرزی خبر داد.

پاسخ نیروهای یمنی به متجاوزان سعودی

بر اساس این گزارش، منابع یمنی اعلام کرده اند نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به تجاوز هوایی عربستان به یمن، به مواضع سعودی در نقاط مرزی حمله کرده اند، همچنین مواضع سعودی در نجران و مناطقی در عسیر هدف حملات تلافی جویانه نیروهای یمنی قرار گرفته است.

خاطر نشان می شود عربستان سعودی با چراغ سبز و همدستی آمریکا و همراهی دست کم 10 کشور همسو با سیاست های جنگ افروزانه خود، تجاوزات هوایی به خاک یمن را از بامداد پنجشنبه ششم فروردین آغاز کرده است که تا کنون ده ها غیر نظامی بی دفاع در این حملات شهید و زخمی شده اند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین