تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
plusresetminus
حزب الله : معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: دفاتر پیشخوان شهرسازی باکم کردن پروسه امور شهرسازی، زمینه را برای افزایش خدمت رسانی در این حوزه فراهم می کنند.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۱۸۱
دفاتر پیشخوان شهرسازی کیفیت خدمت رسانی را افزایش می دهند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از پیشخوان خدمات شهرسازی منطقه 12 بازید به عمل آورد و نحوه عملکرد این حوزه را مثبت ارزیابی کرد.
 
احدالله احمدی پرگو در بازدید از دفتر پیشخوان خدمت شهرسازی منطقه 12 شهرداری کرج اظهار داشت: این دفتر خدمات گوناگون و مطلوبی را ارائه می کند و شهروندان می توانند با مراجعه به این گونه دفاتر اقدامات مربوطه را با سرعت بیش تری انجام دهند که این امر، مستلزم اطلاع رسانی زمینه فعالیت پیشخوان خدمات شهرسازی به شهروندان می باشد.
 
وی بر تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی شهروندان تاکید کرد و افزود: مسئولان شهری موظف هستند اقدامات مطلوبی را در راستای افزایش خدمات دهی به شهروندان انجام دهند تا بتوانیم گام های موثری در برطرف سازی مشکلات شهروندان برداریم.
 
این مسئول در پایان تصریح کرد: امید آن می رود انجام اقدامات مذکور و خدمت رسانی به شهروندان، رضایت آنان را به همراه داشته باشد.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین