تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
plusresetminus
حزب الله : در روزهایی که هواداران سرخابی به بازگشت دو ستاره محبوب‌شان از قطر امیدوار بودند، هر دو اتفاق منتفی شد؛ یعنی نه سروش رفیعی از بازی در لیگ ستارگان قطر انصراف داد و نه پژمان منتظری بعد از سه سال‌ونیم بازی در قطر حاضر شد به ایران برگردد و در خط دفاع استقلال به میدان برود.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۷۸۷
سروش رفت، پژمان نیامد

                                           

                    
                             
 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،طی چند هفته اخیر استقلالی‌ها به شدت امیدوار بودند پژمان منتظری به حضور طولانی‌مدتش در لیگ قطر پایان بدهد و بار دیگر پیراهن آبی‌های پایتخت را به تن کند. استقلال فصل گذشته مشکلات زیادی در ساختار دفاعی‌اش داشت و امسال هم احتمالا با این ذهنیت که منتظری برمی‌گردد، عمده تمرکزش در فصل نقل‌وانتقالات را روی خرید عناصر تهاجمی گذاشت. به این ترتیب فورواردها یکی پس از دیگری وارد شدند و مدافعان لیگی هم بدون دخالت و ابراز تمایل استقلال به تیم‌های جدیدشان پیوستند. در نهایت اما سه‌شنبه‌شب بود که منتظری در تماس با مدیران استقلال از پیوستن به این تیم عذر خواست و گفت مایل به ادامه حضور در قطر است. همزمان رسانه‌ها اخباری مبنی بر حصول توافق نهایی بین این بازیکن و باشگاه الاهلی برای ادامه همکاری یک یا دو ساله منتشر کردند تا استقلال تازه به فکر مشکلات خط دفاعی‌اش بیفتد. این تیم حالا یک خط دفاعی نصفه و نیمه در اختیار دارد. مگویان و پادوانی پا به سن گذاشته هستند و در مقاطعی از فصل گذشته انتظارات را برآورده نکردند، از سوی دیگر رابسون جانواریو هم با باشگاه برزیلی قرارداد دارد و پول هنگفتی باید صرف دریافت رضایت‌نامه قطعی او شود. به این ترتیب ممکن است استقلال فصل جدید را در حالی شروع کند که مدافعان میانی باکیفیتی در اختیار ندارد. به عبارت دیگر اگر پژمان منتظری از تصمیمش منصرف نشود، استقلال با یک بحران جدی مواجه خواهد بود و ممکن است کادرفنی و مدیریتی این تیم دست به خریدهای شتاب‌زده بزنند. بعد از منتفی شدن حضور منتظری از خالد شفیعی تراکتور به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی استقلال یاد می‌شود.

در اردوگاه پرسپولیس هم دیروز امیدها برای بازگشت سروش رفیعی رسما از بین رفت. در حالی که پیش از این معاون اقتصادی سرخپوشان از احتمال توافق مجدد با سروش حرف زده بود، رفیعی دیروز پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس برای اولین بار اسم باشگاه جدیدش را به‌طور رسمی اعلام کرد. او گفت قراردادش را با الخور قطر امضا کرده و فصل آینده پیراهن شماره هفت این تیم را به تن خواهد کرد. رفیعی در مصاحبه بلندی که با خبرنگاران داشت، مدعی شد فقط به خاطر پول نیست که به قطر می‌رود و گذر زمان بسیاری از مسائل را ثابت خواهد کرد. این در حالی است که خود او پیش‌تر روی صفحه شخصی‌اش نوشته بود با انگیزه «کسب درآمد» تیمش را تغییر می‌دهد، اما احتمالا افزایش انتقادها باعث عقب‌نشینی رفیعی شده است.

منبع : دنیای اقتصاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین