تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
plusresetminus
حزب الله : مهران رجبی یکی از شنا‌خته‌ترین چهره‌های شناخته‌شده در سریال‌های مناسبتی ماه رمضان است؛ او با بازی در فیلم‌های مناسبتی همچون مجموعه‌های رمضانی «زیرزمین»، «صاحبدلان»، «مثل هیچکس»، «سی‌اُمین روز»، «دردسر‌های عظیم» به یکی از پرکارترین‌های فیلم‌های مناسبتی رمضان بدل شده است.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۵۸۱
خاطره بامزه بازیگر معروف از اولین باری که روزه گرفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهران رجبی یکی از شنا‌خته‌ترین چهره‌های شناخته‌شده در سریال‌های مناسبتی ماه رمضان است؛ او با بازی در فیلم‌های مناسبتی همچون مجموعه‌های رمضانی «زیرزمین»، «صاحبدلان»، «مثل هیچکس»، «سی‌اُمین روز»، «دردسر‌های عظیم» به یکی از پرکارترین‌های فیلم‌های مناسبتی رمضان بدل شده است.
 
بازیگری که به خوبی توانسته در این سریال‌ها نقش‌آفرینی کند. یکی از مهمترین خصیصه‌های این بازیگر سینما و تلویزیون جای‌گرفتن در نقش خود است. گپ‌وگفتی کوتاه با او درمورد شرایط کاری در ماه رمضان داشتیم.
 
او درباره تعبیرش از ماه رمضان گفت: ماه رمضان؛ ماه بخشش و خداست. حال ما ایمان‌مان ضعیف است و کمتر به این موارد معنوی توجه می‌کنیم، ولی باید ایمان داشته باشیم که خدا بسیار مهربان است. برای مومنین یک‌ماه را ایجاد کرده که بهانه‌ای باشد تا در آن ماه زندگی کنند. به ما بخشش‌های بسیاری می‌کند که ما محتاج آن هستیم.
 
رجبی افزود: همه ما بندگان خدا هستیم با هر دین و مذهب. بی‌دین و بی‌مذهب با دین و با آیین همه این‌ها بندگان خداوندند. دستمان کوتاه است و متوسل به زندگی خود هستیم و راه گریزی از رحمت الهی نداریم. برای همین است که چنین ماهی را خداوند قرار داده است.
 
این بازیگر خاطره بامزه‌ای هم از نخستین سال روزه داری اش هم گفت: اولین‌باری که روزه گرفتم، ١٦‌سال داشتم. آن سال مصادف با تیرماه بود. روزه‌گرفتن در آن زمان بسیار برایم سخت بود و روزه اولی هم بودم، نزدیک به ١٦ساعت روزه می‌گرفتیم. به یاد دارم اولین‌باری که روزه گرفتم، در روستا بودیم و ٥دقیقه مانده به اذان از خواب بیدار شدم. هرچه آب و غذا می‌خوردیم، بی‌فایده بود.
منبع : افکارنیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین