تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس شورای مشورت زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: هدف ما این است که زنان یاد بگیرند با هر شرایطی به زندگی ادامه دهند. بانوان ما باید ادامه دهند. دیدگاه ما در مجمع سلامت این است که قلب تپنده خانواده، زنان هستند.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۵۸۰
بانوان آق قلایی در برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در مشهد مشارکت کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آرزو حیدریان با اشاره به اینکه «پک های سلامت برای مردم سیل زده ادامه دارد» اظهار کرد: تفاهم نامه ای بین ما و شورای زنان آق قلا امضا شد. مسئولیت ما در حوزه سلامت جسمی و روانی و اقتصاد این خانواده هاست. این موضوعات از بسیاری از مسائل، مشکلات اجتماعی و ... جلوگیری می کند. تصمیم گرفتیم که بستر مناسبی برای این عزیزان فراهم و از آنان دعوت کنیم. 
وی ادامه داد: هدف ما این است که با کمک خیرین و مردم در ماه مبارک رمضان دستاوردی در انتهای ششمین جشنواره زنان، اشتغال، سلامت با محوریت بانوان آق قلا داشته باشیم. در پارک مینیاتوری این نمایشگاه را راه انداختیم تا مردم با خرید خود، مستقیماً کمک کنند تا در نهایت ما بتوانیم کارگاه های اشتغال زایی این عزیزان را مرمت کنیم. 
حیدریان عنوان کرد: به نظر من حوزه سلامت از اشتغال جدا نیست. اگر شما درآمد نداشته باشید، بیماری ها در شما تشدید خواهد شد. اگر من به عنوان مادر خانواده روان سلامتی نداشته باشم، بچه سالمی نخواهم داشت. اگر همراه بیماری کار داشته باشم، بیماری در من درمان نخواهد شد. بسیاری از بیماری ها حاصل از استرس ها و تنش های ماست. زمانی که یک بحران پیش می آید، اولین مسئله سلامت روان مردم آن منطقه است. باید هرچه سریع تر به حالت عادی خود برگردند تا پذیرای کمک های ما باشند. 
رئیس شورای مشورت زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی افزود: بعد از بازدید ما از منطقه آق قلا به دنبال آن بودیم که این افراد به زندگی عادی خود برگردند. زندگی یک مثلث دارد. اضلاع این مثلث شامل مسکن، اشتغال، سلامت است. این اضلاع از هم جدا نیستند. باید تمام اضلاع این مثلث را داشته باشیم
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین