تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
plusresetminus
حزب الله: مدیرعامل باشگاه اکسین البرز با بیان اینکه این تیم در استان البرز می‌ماند،گفت: خروج باشگاه اکسین از استان البرز شایعه است.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۶۸۰
خروج باشگاه اکسین از استان البرز شایعه است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حمید حمزه لو ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی  بر خروج تیم دسته اولی اکسین از استان البرز اظهار داشت: این شایعه از سوی رسانه‌هایی نه چندان شناخته شده در فضای مجازی مطرح شده که از طریق وکیل باشگاه و مراجع ذیصلاح این موضوع پیگیری می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای هواداران در کرج داریم، خاطرنشان کرد: انجام تمرین‌های تیم اکسین در کرج در برنامه و دستور کار ما قرار دارد.
 
    بیشتر بخوانید
 
        تیم اکسین البرز مدعی قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور است
 
        برتری پارس جنوبی مقابل اکسین در دیداری تدارکاتی
 
        گیلان| مربی اکسین البرز: نتیجه تساوی عادلانه بود
 
مدیر عامل باشگاه اکسین البرز با بیان اینکه در صورتی که زمین خوبی در اختیار تیم فوتبال اکسین البرز قرار داده شود 2 تا سه روز در هفته در کرج تمرین می‌کنیم، بیان کرد: تمرین کردن در تهران هزینه‌های بیشتری برای باشگاه دارد و ما نیز تمایل داریم تا در صورت در اختیار داشتن زمین مناسب در البرز و با حضور هواداران تمرین کنیم.
 
حمزه لو در پاسخ به این سوال که برنامه مدیریت جدید باشگاه برای به کار گیری بازیکنان بومی چیست، تصریح کرد: بومی‌گرایی و استفاده از ظرفیت بازیکنان بوی استان البرز  یکی از اولویت‌های باشگاه‌هاست و تلاش می کنیم  تا در ادامه راه از افراد بومی بیشتری با نظر کادر فنی در بدنه باشگاه استفاده کنیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین