تاریخ انتشاردوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
plusresetminus
حزب الله: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در نشست با معاونین عمران و ترافیک مناطق ده گانه، بر ضرورت پیگیری مسائل مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک در مناطق تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۸۸۰
لزوم رسیدگی به مسائل مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک در مناطق
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد در نشست با معاونین عمران و ترافیک در مناطق ده گانه شهرداری کرج، ضمن تشریح سیاست و برنامه‎های در دستور کار این مجموعه در سال جاری که از سوی پارلمان شهری مطالبه شده ، اظهار کرد: پیگیری مسائل مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک در مناطق باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
وی افزود: نقشه برداری نهایی پیرامون شناسایی عارضه های ترافیکی در کریدورهای اصلی مناطق با حضور اعضای کمیته فنی معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری کرج به صورت تخصصی انجام خواهد گرفت.
 
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه درصدد هستیم تا پایان سال جاری تمامی اقدامات مرتبط با نگهداری و اصلاحات معابر به مناطق سپرده شود، تصریح کرد: این امر در سال اول با همکاری معاونت حمل و نقل اجرایی می شود.
 
احمدی نژاد تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه حوزه حمل و نقل و ترافیک را از مهم ترین اقدمات در دستور کار برشمرد و گفت: هر منطقه باید نیاز خود در این حوزه را به معاونت اعلام کند.
 
وی گفت: هدفمند کردن امکانات، پرهیز از پراکندگی فعالیت ها، بروز رسانی و ثبت تجهیزات و علائم ترافیکی در GIS  مناطق ده گانه شهرداری کرج از مهم ترین برنامه های در دستور کار این مجموعه طی سال جاری به شمار می رود
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین