تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان توهین به مقدسات اسلام را عمل وقیحانه و جاهلانه از سوی دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان به نام دموکراسی و آزادی به مقدسات اسلام توهین می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۷۴۴۵۸
توهین به مقدسات اسلام عمل وقیحانه و جاهلانه از سوی دشمنان است
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از روحانیون بسیجی کشور با اشاره به نقش طلاب و روحانیون بسیجی در دفاع و صیانت از آرمان‌های اسلام اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید نسبت به فعالیت‌های سوء دشمنان آگاه و هوشیار باشند.

استاد برجسته حوزه علمیه روحانیت با اشاره به اینکه در جامعه و در میان مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند عنوان کرد: آمریکا و انگلیس و ایادی آن ها از نفوذ روحانیت در میان مردم هراس دارند از همین رو از تمام توان خود برای نفوذ به جامعه روحانیت و تخریب آن استفاده می‌کند.

آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام گفت: این اقدام نخستین بار نبوده و قطعاً آخرین بار هم نیست.

مرجع تقلید شیعیان اقدام نشریه فرانسوی را تلاش برای ایجاد تنش در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: طلاب حافظان دین و علم هستند و از همین رو نباید نسبت به رخداد‌ها و حوادثی که در جهان رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشند از همین رو رسالت آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات دشمنان از دیگر وظایف طلاب و روحانیون است.

استاد برجسته حوزه علمیه توهین به مقدسات اسلام عمل وقیحانه و جاهلانه از سوی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: دشمنان به نام دموکراسی و آزادی به مقدسات اسلام توهین می‌کنند.

وی  با تاکید براینکه دشمنان باید بدانند که مسلمانان هیچگاه در برابر این گونه رفتار‌ها ساکت نمی‌مانند اظهار داشت: روحانیت باید در تمام شرایط و سختی‌ها جسارت داشته باشند و از عقاید و آرمان‌ها و اهداف اسلام دفاع کنند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین