تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله : جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، از اجرای موفقیت آمیز بخش های مختلف رزمایش پیامبر اعظم (ص) براساس اصول نبرد ناهمتراز و پدافند غیر عامل خبر داد.
۰
کد مطلب : ۷۷۶۰۸
اجرای موفقیت آمیز رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۹ براساس نبرد ناهمتراز

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،
 سردار عبدالله عراقی امروز در حاشیه دومین روز از این رزمایش در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح به عنوان یکی از مولفه های امنیت ملی بر اقتدار و هژمونی آن کشور اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه نیز براساس همین مولفه خودش را آماده کرده که این اقتدار را به صورت کارایی بر روی زمین نشان دهد.

وی افزود: نیروی مسلحی مقتدر است و به عنوان مولفه امنیت ملی محسوب می شود که در عرصه عمل بتواند توانمندی های خود را بروز و ظهور دهد و بر این اساس نیروی زمینی اقدام به ارتقای دانش های نظامی برای مقابله با تهدیدات احتمالی و ایجاد امنیت پایدار در محل استقرار یگان ها و دانشکده های مربوطه کرده اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: دانش های نظامی باید در عرصه نبرد خود را به طور علنی نشان دهد و تاکتیک ها و تکنیک های ارائه شده به کارآموزان و نیروهای رزمنده به صورت عملی نشان داده شود.

سردار عراقی خاطرنشان کرد: در این رزمایش ما پاشنه آشیل کار خود را رعایت اصول پدافند غیر عامل قرار داده ایم، یعنی دفاع جانانه ای که بتواند در برابر آتش های سنگین دشمن، در مرحله اول خودش و سلاح و تجهیزات را حفظ و دشمن را وادار به رزم نزدیک کند.

وی ادامه داد: ما در این رزمایش این مدل را بدون تکیه و تجهیزات سنگین مهندسی و با همان ابزارهای انفرادی همراه تمرین کردیم؛ استتار، اختفا، کوشش، فریب، همپوشانی و پراکنده سازی و مستحکم سازی نیز اصول نبرد ناهمتراز در پدافند غیر عامل است که رزمندگان نیروی زمینی سپاه آن را به منصه ظهور رساندند، موفقیت های خوبی را به دست آوردیم و کارشناسان نظامی نیز رضایت خود را از دستاوردهای این رزمایش اعلام کردند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین