تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
plusresetminus
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حزب الله : سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که به هر دلیل شناسنامه شان مفقود شده است، می توانند با مراجعه به دفاتر سازمان در بدو ورود به مرزها استعلامات مورد نیاز را دریافت کنند.
۰
کد مطلب : ۱۵۳۴۶۱
خدمات آنلاین ثبت احوال به زائران کربلا در پایانه‌های مرزی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سیف اله ابوترابی با اشاره به اینکه واحدهای سازمان ثبت احوال برای ارائه خدمات به زائران حسینی در مرزهای ایران وعراق مستقر شده‌اند، اظهار کرد: این کار در راستای خدمات به هموطنان و همچنین تسریع در ارائه استعلامات به آنها انجام ‌می‌شود.
 
 
وی تصریح کرد: طبق اعلام قبلی تمام واحدها در مرزها به صورت آنلاین اقدام به ارائه خدمات به زائرین حسینی می‌کنند و در این زمینه مبلغی را دریافت نخواهند کرد.
 
 
ابوترابی در خصوص افرادی که شناسنامه‌ها آنها به هر دلیل مفقود شده است و بنا دارند در پیاده روی اربعین شرکت کنند، بیان کرد: این افراد نیاز به شناسنامه در این مقطع ندارند و با داشتن کد ملی و داشتن مدارک مورد نیاز اعم از پاسپورت و ویزا می‌توانند به کربلا سفر کنند.
 
 
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور افزود: طی روزهای آینده نیز بازدیدی‌های از واحدهای مستقر در مرزها خواهیم داشت ضمن اینکه با افزایش تعداد زائران ما نیاز تعداد واحدهای خود در مرزها را افزایش خواهیم داد.
 
 
وی گفت: یکی از سیاست‌های سازمان ثبت در این دوره از پیاده روی اربعین، تعامل با سایر بخش‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود که در این زمینه جلسات خوبی برگزار شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین