تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
plusresetminus
حزب الله : استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا جمعه در کنفرانسی خبری گفت: ایوانکا ترامپ دختر رئیس‌جمهوری آمریکا با مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی مذاکراتی خصوصی در این رابطه داشت.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۲۶۲
دیدار ایوانکا ترامپ با رهبر کره‌جنوبی درباره تحریم‌های پیونگ‌یانگ

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، دختر دونالد ترامپ که به سئول سفر کرده است، با رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی درباره تحریم‌های جدید واشنگتن علیه تجارت غیر قانونی کره‌شمالی گفت‌وگو کرد.
 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استیون منوچن، وزیر خزانه‌داری آمریکا جمعه در کنفرانسی خبری گفت: ایوانکا ترامپ دختر رئیس‌جمهوری آمریکا با مون جائه این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی مذاکراتی خصوصی در این رابطه داشت.  
 
ایوانکا ترامپ به همراه یک هیات آمریکایی در سفری چهار روزه به کره‌جنوبی سفر کرده است تا در اختتامیه المپیک زمستانی ۲۰۱۸ حضور داشته باشد. منوچن اوایل جمعه بزرگترین بسته تحریم‌ها را اعلام کرد که ۲۷ نهاد، ۲۸ کشتی باری و یک شخص را که در تجارت غیر قانونی با کره‌شمالی دست داشتند، هدف می‌گیرد.  
 
در همین حال حزب حاکم دموکراتیک کره‌جنوبی امروز شنبه ابراز امیدواری کرد سفر دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ به ارتقای روابط بین دو کره و کاهش تنش‌ها در شبه جزیره کره منجر شود.
 
کیم هیون، سخنگوی حزب حاکم کره‌جنوبی اعلام کرد: ما از سفر هیات آمریکا شامل ایوانکا ترامپ استقبال کردیم. معتقدیم نقش آمریکا در دستیابی به صلح در شبه جزیره کره اهمیتش از هر چیز دیگری بیشتر است و امید داریم آمریکا این نقش را به خوبی ایفا کند.
 
او همچنین پیش‌بینی کرد که تداوم مذاکرات بین دو کره به مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ بینجامد. دو کره پیشتر مذاکرات زیادی درباره مشارکت پیونگ‌یانگ در بازی‌های زمستانی در کره‌جنوبی داشتند. سئول امید دارد مذاکرات بین مرزی زمینه را برای گفت‌وگوی واشنگتن و پیونگ‌یانگ و مذاکرات گسترده‌تر برای خلع سلاح هسته‌ای کره‌شمالی آماده کند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین