تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بررسی کیفیت نگهداری از نقاطی که طرح بهبود نگهداشت شهر در آنها اجرایی شدهاست، موفقیت اجرای طرح را تایید یا تکذیب خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۹۹۶۰
بررسی کیفی نقاط میزبان اجرای طرح نگهداشت شهری، بیانگر میزان موفقیت طرح است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرج الله ایلیات پیشرفت طرح را در تمامی مناطق با شور و انگیزه مسئولان و کارکنان بخش های مختلف ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیشتر مناطق با عقب افتادگی هایی روبرو هستند که این محرومیت ها باید به واسطه یک اقدام موثر و هدفمند، کاهش پیدا می کرد. این طرح توانست با اقداماتی که طی ضمن آن انجام شد، برخی کاستی ها و ضعف های مناطق را کاهش دهد.
 
ایلیات، با اشاره به برگزاری هشتمین مرحله طرح در منطقه 9 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: اقدامات انجام گرفته در روز جاری بخصوص در حوزه فضای سبز، بهسازی حاشیه اتوبان، آسفالت، لکه گیری و ترافیک بسیار ویژه و شاخص بود.
 
این مسئول افزود: منطقه 9 با توجه به اینکه در حوزه مرکزی شهر کرج واقع شده است، نسبت به سایر مناطق دارای امکانات و تجهیزات به روزتری است و از این نظر بیشتر مشکلات در حاشیه منطقه وجود دارد. از این نظر بیشتر برنامه ریزی ها در زمینه اجرای طرح به حاشیه منطقه مربوط می شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به نزدیک شدن طرح به مراحل پایانی، در مجموع اجرای طرح را موثر خواند و تاکید کرد: با این حال موفقیت طرح زمانی مشخص می شود که بازرسان و مسئولان نسبت به بررسی مناطقی که طرح در آنها به اجرا درآمده است، اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: اگر طی این بررسی مشخص شود که منطقه به حالت گذشته خود بازگشته یعنی طرح با شکست مواجه شده و مسئولان منطقه نتوانسته اند از سطحی که طرح برای آنها ایجاد کرده بود، حراست و نگهداری کنند. در غیر این صورت موفقیت طرح حتمی بوده است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین