تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
میانگین گلزنی با پیراهن ملی

نیمار بالاتر از رونالدو و مسی

حزب الله : آمار نشان می‌دهد نیمار با میانگین 63 صدم گل در هر بازی شرایطی به مراتب بهتر از رونالدو و مسی در گلزنی با پیراهن ملی دارد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۸۶۷
نیمار بالاتر از رونالدو و مسی
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،برترین گلزن تاریخ بازی‌های ملی یکی از نماد‌های مهم دنیای فوتبال به حساب می‌آید که خوشبختانه علی دایی گلزن اسطوره‌ای فوتبال ایران با 109 گل در صدر برترین گلزنان جهان قرار دارد.
 
رقابت برای کسب این رکورد به نبردی خاموش مبدل شده است اما ستاره‌های سطح اول فوتبال جهان بی سر و صدا نیم نگاهی به این شاخص دارند.
 
*آمار نشان می‌دهد در بین ستاره‌های شاغل فوتبال جهان نیمار با میانگین 63 صدم گل در هر بازی شرایط بسیار مطلوبی در امر گلزن با پیراهن ملی دارد.ستاره 26 ساله فرصت زیادی نسبت به دیگر رقبا برای ارتقای سطح گلزنی با پیراهن تیم ملی برزیل دارد.نیمار در 93 بازی 59 گل به ثمر رسانده است
 
* رونالدو در 145 بازی 85 گل به ثمر رسانده است و با میانگین 55 صدم گل در هر بازی ملی یکی دیگر از رکورد داران به نام محسوب می‌شود.
 
*سوارس گلزن باشگاه بارسا در 104 بازی 55گل و میانگین 52 صدم گل در هر بازی را در کارنامه دارد.
 
*مسی ستاره آرژانتینی هم در 128 بازی ملی 65 گل و میانگین 50 صدم گل در هر بازی را کسب کرده است.
 
*ادن ازاد مهاجم گلزن باشگاه چلسی و تیم ملی بلژیک هم با 95 بازی و 27 گل و میانگین 28 صدم گل در هر بازی یکی دیگر از مدعیان گلزنی با پیراهن ملی است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین