تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه شهر کرج در حوزه نما و منظر نیازمند هویت است، گفت: دو نقشه ای بودن ساختمان ها معضل بزرگِ حوزه ساخت و ساز است.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۹۶۶
کرج در حوزه نما و منظر نیازمند هویت است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در نشست با رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، رفع مشکلات و موانع در حوزه احداث ساختمان ها را نیازمند اتخاذ تصمیمات اصولی و مهندسی دانست و اظهار کرد: این اتفاق به عنوان حرکتی سازنده توسعه پایدار را برای کرج به همراه خواهد داشت.
 
شهردار منتخب کلانشهر کرج همچنین احداث اصولی و استاندارد ساختمان ها در این منطقه را ضروری و حایز اهمیت برشمرد و گفت: توجه به اقتصاد طرح یکی از ارکان اصلی در پروژه های ساختمانی به شمار می رود.
 
وی افزایش تاب آوری شهری در رویارویی با بلایای طبیعی نظیر زلزله را منوط بر اتخاذ تصمیم های تخصصی و مهندسی اعلام کرد و یادآور شد: رویکرد افزایش تاب آوری شهری مبحث مهمی است که باید با جدیت توسط مهندسین و متخصصان بررسی شود.
 
به گفته سرپرست شهرداری کرج، دو نقشه ای بودن ساختمان ها معضل بزرگِ حوزه ساخت و ساز است که گریبان شهر را گرفته و مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.
 
وی همچنین ایجاد رابطه تعاملی با اداره کل راه و شهرسازی به منظور کاهش مشکلات یاد شده را ضروری دانست و گفت: در بحث جداره های شهری با نیز با مشکل مواجه هستیم که رفع این مشکل نیازمند همکاری همگانی است.
 
سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه کرج در حوزه نما و منظر نیازمند هویت است، اظهار کرد: استفاده از انرژی های تجدید پذیر و کاهش آلودگی هوا نکات حایز اهمیتی است که باید مد نظر قرار گیرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین