تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
plusresetminus
حزب الله: مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: در سال گذشته خیران در این استان ۵۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند.
۰
کد مطلب : ۱۹۵۶۶۳
کمک بیش از ۵۲ میلیارد ریال خیران به بخش سلامت کردستان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی علی مسیمر اظهار داشت:  در سال گذشته خیران در این استان ۵۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند.    
مسیمر افزود: مبلغ سه میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال از این میزان در زمینه تجهیزات پزشکی و ۴۲ میلیون و ۴۲۶ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال نیز در زمینه غیرپزشکی بوده است.
 
وی میزان کمک‌های نقدی خیران به بخش سلامت استان در سال گذشته را ۲۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین در این مدت ۴۹۴ متر مربع زمین به ارزش ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال به بخش سلامت از سوی نیک اندیشان اهدا شد.
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان افزود: ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجوه امانی و کمک به تکمیل ۱۱ پروژه عمرانی به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال از دیگر کمک‌های خیران به بخش سلامت استان در سال گذشته بود.
 
وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان سال ۸۸ راه اندازی شد، گفت: در مجموع از زمان تاسیس تاکنون یک هزار و ۲۵۰ خیر کمک‌های خود را به بخش سلامت استان اهدا کردند که اکثر این افراد بومی و تعدادی نیز خیرین سایر استان‌های کشور بوده اند.
 
مسیمر به اهداف مجمع اشاره کرد و افزود: توسعه و ترویج مشارکت خیرین در کمک به کاهش آلام دردمندان جامعه از طریق تامین منابع و امکانات مورد نیاز بخش سلامت از جمله اهداف راه اندازی این مجمع است.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین