تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
plusresetminus
حزب الله: معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت:آموزش عامل مهم برای کاهش اثرات بلایا و مخاطرات طبیعی است.
۰
کد مطلب : ۱۹۵۰۶۹
آموزش عامل مهم برای کاهش اثرات مخاطرات طبیعی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسن مدیرروستا در سومین همایش آموزشی محیط زیستی مدیریت سبز که با محوریت مخاطرات طبیعی از جمله سیل  برگزار شد، اظهار کرد: با ارائه آموزش در بین مردم آنها را برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی آماده می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه این همایش به مناسبت روز زمین پاک با عنوان حفاظت از گونه ها برگزار شد، افزود: روز زمین پاک فرصت مغتنمی برای گسترش آگاهی در زمینه حفاظت از محیط زیست است.
 
وی تصریح کرد: پیشرفت تکنولوژی های اطلاع رسانی و دستیابی به بسیاری از علوم  روز، انسان را به آن میزان از توانایی رسانده است که بتواند حوادث طبیعی را نیز با کمترین خسارت پشت سر بگذارد.
 
معاون خدمات شهر شهرداری کرج بیان کرد: بلاهای طبیعی همه جوانب زندگی بشر را تحت تاثیر قرار می دهد از جمله خسارت های اقتصادی و آسیب پذیری های اجتماعی که زندگی را تهدید می کند و به گفته کارشناسان ارتقای دانش و آگاهی عمومی مردم نقش مهمی در کاهش آثار بلایای طبیعی را دارد.
 
به گفته مدیرروستا، زمین در رویارویی با انواع مخاطرات و آلودگی هایی که بشر به وجود آورده در وضعیت ناسالم به سر می برد که این امر وظیفه انسان را برای حفظ و حراست از آن پررنگ می سازد.
 
وی ادامه داد: در چند سال اخیر برای پیشگیری از بلایای طبیعی از جمله ساماندهی ،لایروبی و دیوارکشی رودخانه ها ،آبخیز داری ،اجرای کانال ها،کلکتورهای شهری،آب های سطحی ، سیل بند ،آبخان داری و... اعتبارات بسیاری هزینه شده است
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین