تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
plusresetminus
حزب الله : ترکاشوند بسیج سازندگی البرز رئیس بسیج سازندگی البرز گفت: بسیج سازندگی البرز ۲ تریلر آب معدنی و لوازم نوزادان به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۵۶۸
بسیج سازندگی البرز ۲ تریلر آب معدنی و لوازم نوزادان به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد


 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ علی ترکاشوند  با اشاره به حضور حال حاضر خود در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: بسیج سازندگی استان البرز بیش از 25 دستگاه کامیون کالا و 2 تریلر آب معدنی و مواد شیر خشک و لوازم نوزادان را به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده است.
 
رئیس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه استان البرز مامور به رسیدگی به مشکلات 5 روستای استان کرمانشاه شده است، ادامه داد: این 5 روستا از روستاهایی بوده که بیشترین آسیب را دیده است.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج به این روستاها خدمات درمانی، بهداشتی، عمرانی و سازندگی ارائه می‌دهد، بیان کرد: کار از روز قبل آغاز شده و اولویت نخست بحث معیشت، بهداشت و درمانی مردم و برقراری اسکان موقت و آب شرب است و با اعلام فراخوان عمومی بحث سازندگی و عمرانی توسط جهادگران آغاز می‌شود.
 
ترکاشوند با بیان اینکه در حال حاضر 6 گروه جهادی از استان برای رساندن کالاها به مردم در اینجا حضور دارند، افزود: گروه جهادی فراگیر برای امور عمرانی به تدریج به منطقه اعزام می‌شود. 
 
وی ادامه داد: خوشبختانه سوله‌های موادغذایی پر شده و از  مردم تقاضا داریم در صورت امکان جهت کمک به اهالی منطقه زلزله‌زده کمک نقدی کنند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین