تاریخ انتشارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن تشریح آخرین وضعیت ایمن‌ترین آزادراه کشور، گفت: پروژه آبیک-چرمشهر امسال افتتاح می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۲۶۶۸
آخرین وضعیت ایمن‌ترین آزادراه کشور

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تقی رضایی در خصوص آخرین وضعیت پروژه آزادراه آبیک - چرمشهر، اظهار کرد: این پروژه به‌صورت سرمایه‌گذاری وزارت راه با بخش خصوصی از ابتدای دولت دوازدهم کلید خورده است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه ۷۰ درصد منابع مالی پروژه آزادراه آبیک - چرمشهر از بخش خصوصی تأمین می‌شود، افزود: طول این پروژه بالغ‌بر ۱۸۵ کیلومتر است و همچنین می‌توان از آن به‌عنوان ایمن‌ترین آزادراه کشور با سرعت طرح ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت یادکرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان ‌اینکه پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر در چهار قطعه در حال اجرا است، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، یکی از این قطعات طی سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود.
 
رضایی با بیان اینکه پروژه آزادراه آبیک - چرمشهر برای استان‌های البرز و تهران دارای جنبه‌های مثبتی است و به‌صورت کمربندی در این استان‌ها عمل می‌کند، تأکید کرد: با تکمیل و زیر بار ترافیک رفتن این آزادراه خودروهایی که از سمت شمال و شمال غرب به سمت جنوب و جنوب شرق تردد می‌کنند، وارد استان البرز نمی‌شوند و از طریق این کمربندی به مقصد برسند.
 
وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه با قرارگاه خاتم‌الانبیا قراردادی ۴ ساله منعقدشده بود، خاطرنشان کرد: قرارگاه وعده داده است این پروژه یک سال زودتر تکمیل شود.
 
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با افتتاح پروژه آزادراه آبیک - چرمشهر آلودگی در استان البرز به حداقل می‌رسد و خودروهای عبوری سنگین نیز وارد این استان نمی‌شوند.
 
رضایی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا وعده تکمیل و بهره‌برداری از هر چهار قطعه پروژه آزادراه آبیک - چرمشهر را طی سال جاری داده است، تصریح کرد: زمان پایان قرارداد این پروژه سال ۹۸ است اما درصدد هستیم که از این پروژه در سال جاری بهره‌برداری کنیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین