تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
plusresetminus
حزب الله: عناصر داعش به مغازه داران و کسبه موصل و اطراف اين شهر دستور داده اند به سر و صورت مانکن هاي بيرون مغازه خود پوشيه يا روبنده ببندند
۰
کد مطلب : ۵۸۸۱۶
مانکن ها هم روبنده بزنند !! /عکس

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،تروريست هايي که هم اکنون در موصل و نقاط ديگر عراق و سوريه جنايت هايي را با نام اسلام مرتکب مي شوند و رداي خلافت اسلامي را نيز به نام خود زده اند، در اقدامي عجيب دستور داده اند به همه مانکن هاي مغازه هاي موصل، روبنده زده شود.

 مانکن ها هم روبنده بزنند

عناصر داعش به مغازه داران و کسبه موصل و اطراف اين شهر دستور داده اند به سر و صورت مانکن هاي بيرون مغازه خود پوشيه يا روبنده ببندند.

مغازه داران و فروشندگان پوشاک در موصل گفته اند که عناصر تروريست داعش به آنها اعلام کرده اند که روي سر و صورت مانکن هاي "مرد و زن" بايد با روبنده پوشانده شود. تروريست هاي داعش اين اقدامات خود را در چارچوب قوانين سخت شريعت در نشان ندادن صورت مجسمه ها تفسير مي کنند.

گروه تروريستي دولت اسلامي عراق و شام که قسمت هايي از سوريه و عراق را تحت کنترل خلافت تروريستي به نام ابوبکر البغدادي دارد از روز 10 جون موصل و برخي نقاط عراق را به تصرف خود در آورده و جنايات بي شماري را مرتکب شده است. در آخرين اقدامات ضد بشري اين گروه خشن، 3 هزار نفر از ساکنان مسيحي شهر موصل مجبور به ترک خانه و کاشانه آبا و اجدادي خود شده اند.

منبع : خبرآنلاين
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین