تاریخ انتشارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
plusresetminus
رئیس پلیس راه مازندران گفت: احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر مازندران دور از انتظار نیست.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۵۰۴
احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در گردنه‌های برف‌گیر مازندران
 
 علیرضا قدمی طی گفت و گویی با اشاره به اینکه بارش برف محورهای کندوان و هراز را لغزنده کرد، اظهار کرد: تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در این محورها امکان‌پذیر نیست.
 
رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.
 
وی با هشدار اینکه احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر مازندران دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کرده و درصورت عدم ضرورت از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.
 
قدمی بیان کرد: موضوع دیگر با توجه به حضور مأموران پلیس راه در قالب طرح زمستانی ضرورت دارد خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز شوند.
 
وی با اعلام اینکه رانندگان در صورت ضرورت سفر حتما وضعیت راه‌ها را استعلام بگیرند، افزود: شماره‌ تلفن‌های 21824420 و 21824434 مرکز کنترل پلیس در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.
 
رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: انسداد شبانه محور کندوان نیز در حال اجرا است و این محدودیت از ساعت 21:30 تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه به‌جز ایام تعطیل در دستور کار قرار دارد.ش
منبع : یلاغ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین