تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
plusresetminus
حزب الله : مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در آخرین ساعات روز گذشته مسمومیت دو نوجوان دختر و پسر روستایی در پی مصرف قارچ‌های سمی به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی اعلام شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۴۰۹
مسمومیت ۲ نوجوان در اصفهان با مصرف قارچ‌های سمی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غفور راستین با اشاره به مسمومیت دو نوجوان روستایی اظهار داشت: در آخرین ساعات روز گذشته مسمومیت یک پسر 13 ساله و یک دختر 15 ساله از اهالی روستای دره ساری بر اثر مصرف قارچ سمی به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.
 
وی ادامه داد: بلافاصله پس اعلام این گزارش یک واحد اورژانس پیش‌ بیمارستانی به محل اعزام شد و مسمومان نوجوان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه برای ادامه روند درمانی به درمانگاه بویین و میاندشت منتقل شدند.
 
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان پیرامون علت این حادثه تصریح کرد: این دو نوجوان به مصرف قارچ‌هایی که دایی آنها از کوه‌های منطقه جمع‌آوری کرده پرداخته بودند که در این راستا پس از آن دچار درد در ناحیه شکم، تهوع و استفراغ شدید و ضعف و بی‌حالی شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: مسمومان تنها قارچ های کوچک مصرف کردند و خوشبختانه قارچ‌های بزرگ را مورد استفاده قرار نداده‌اند، این در حالی است که مسمومان پس از رگ گیری و کنترل علائم حیاتی توسط تکنسین‌های اورژانس 115 و انتقال به درمانگاه میاندشت، به مدت دو ساعت در درمانگاه تحت درمان بودند و سپس ترخیص شدند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین