تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن بی اطلاعی از طرح سوال جدید از شهردار این کلانشهر، تاکید کرد که به عنوان یک عضو پاسخ های نصیری را قانع کننده ارزیابی می کند و همچنین در مقام یک معلم در اخلاقمداری به شهردار نمره قبولی می دهد.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۷۰۲
پاسخ های دکتر نصیری قانع کننده بود/ نمره قبولی شهردار در اخلاقمداری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به پاسخگویی شهردار کرج به سوالات مطرح شده از سوی برخی اعضاء، اظهار داشت: من جز سئوال‌کنندگان از شهردار نبودم اما توضیحاتی که در جلسه ارایه شد بسیار خوب بود.
 
محمد نبیونی در پاسخ به سئوالی درباره جمع آوری امضای جدید برای سئوال از شهردار کرج، افزود: هنوز نامه‌ای به من تحویل داده نشد اما اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد، طبق قانون رفتار می کنیم؛ پرسشگری و مطالبه گری وظیفه و رسالت ذاتی نمایندگان مردم است و شهردار و تیم وی نیز باید طبق قانون پاسخگو باشند. در عین حال نباید فضا به سمتی پیش رود که حاشیه بر متن که همان کار و خدمت به مردم است، غلبه یابد.
 
نبیونی با بیان اینکه شهردار کرج در موعد مقرر جواب پاسخ سوالات اعضای محترم شورای اسلامی شهر را درباره سوالات ارائه کرد، گفت: در جلسه غیرعلنی جواب مکتوب شهردار ارائه شد ولی در این جلسه غیر علنی هیئت رئیسه که بیش از سه ساعت طول کشید به موضوعات داخلی شورا پرداخته شد و به این جوابیه پرداخت نشد.
 
این عضو شورا با بیان اینکه به عنوان یک معلم نمره قبولی به عملکرد شهردار کرج می‌دهم، تصریح کرد: شهردار کرج اخلاق مدارانه رفتار کرد و در حوزه شهری باید اخلاق مداری یک نمونه باشد. رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه سازمان قطاری شهری کرج دوباره فعال شده است، از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای این مهم خبر داد.
 
وی با اشاره به اینکه حساب مشترکی توسط شهرداری و شرکت سابیر افتتاح شد، بیان کرد: من ضمانت می‌دهم به عنوان یک عضو شورای اسلامی شهر کرج بر روند اجرایی احداث مترو  نظارت کنم تا  در 18 ماه آینده قطاری شهری کرج راه اندازی شود. نبیونی با بیان اینکه تغییر شرکت مجری مترو کرج، وقفه‌ای دو ساله برای تکمیل آن ایجاد می‌کرد، افزود: خط 5 و فاز اول  مترو مستقل می‌شوند و سیاست این است که به صورت رقابتی شرکت‌ها را در این کار فعالیت کنند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین