تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با تاکید بر اینکه صادرات‌ محصولات دانش‌بنیان استان البرز افزایش یابد گفت: وجود مراکز دانشگاهی و علمی فراوان در البرز این توقع را ایجاد می‌کند که دانشگاه‌ها منبع تولید ثروت شود.
۰
کد مطلب : ۱۵۳۳۰۷
صادرات‌ محصولات دانش‌بنیان استان البرز افزایش یابد

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدعلی نجفی در کارگروه رفع موانع شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد که امروز صبح در مرکز پارک علم و فناوری البرز برگزار شد اظهار داشت: استفاده از مراکز دانش بنیان و رشد علمی در این بخش از سرمایه‌های عظیم اقتصادی استان البرز است و وجود سرمایه انسانی، تخصصی و علمی البرز به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان می‌افزاید.

وی با تاکید بر اینکه صادرات‌های دانش‌بنیان استان البرز افزایش یابد، بیان کرد: فاصله زیادی تا رسیدن به جایگاه اول منطقه‌ای اقتصاد دانش بنیان وجود دارد و توقعات شرکت‌های رشد باید علمی و قابل دسترس باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه قاچاق کالا و واردات فشارهای زیادی به تولیدکنندگان وارد می‌کند، عنوان کرد: فضای مناسب  اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای دیگر از فرصت‌های شرکت‌های دانش بنیان است و  رقابت پذیری در موضوع تولید محصولات دانش بنیان اهمیت زیادی دارد.

نجفی با تاکید بر اینکه انسداد ورود کالاهای خارجی به کشور درست نیست، خاطرنشان کرد: وجود مراکز دانشگاهی و علمی فراوان در البرز این توقع را ایجاد می‌کند که دانشگاه‌ها منبع تولید ثروت شوند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین