تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
plusresetminus
حزب الله : فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه موضوع اقلیم کردستان به سبب اتمام داعش در حال شکل‌گیری است و باید دشمن‌شناس بود گفت: جنگ عراق تمام شده و جنگ سوریه در حال تمام شدن است و اسرائیل به فکر اقلیم کردستان افتاده است.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۱۰۱
پیگیری موضوع "اقلیم کردستان" توسط دشمن به سبب"شکست داعش" است

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سیدیوسف مولایی در نشست خبری هفته دفاع مقدس که صبح امروز در سالن شهیدان بیگی برگزار شد، با اشاره به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس  اظهار داشت: در سال جاری نیروهای مسلح به ویژه سپاه خیلی زودتر به پیشواز محرم رفت و شهادت محسن حججی به نوعی بازسازی صحنه عاشورا شد و نشان داد که کربلا پابرجاست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه برنامه‌های سال جاری هفته دفاع مقدس با محوریت شعار "من انقلابیم" شروع می‌شود، ادامه داد: اولین روز هفته به نام معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت است و در این روز پیاده‌روی خانوادگی و رژه نیروهای مسلح برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه روز دوم به نام علم و فناوری، جوانان و سربازان است، که با توجه به تقارن با بازگشایی مدارس نامگذاری شده است، عنوان کرد: روز سوم به نام ولایتمداری، همبستگی ملی و دفاع همه‌جانبه است.

مولایی با بیان اینکه روز چهارم هفته دفاع مقدس به نام اقتصاد مقاومتی، خودباوری و پشتیبانی مردم و اصناف و روز پنجم به نام بصیرت‌افزایی، دشمن شناسی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی است، تاکید کرد: فتنه و نفاق مهمترین ابزاری است که در حال حاضر در دست دشمن است و مسلمان توسط مسلمان کشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بحث بعدی که به سبب اتمام داعش و در حال شکل‌گیری است در مورد "اقلیم کردستان" است و باید دشمن شناس بود، بیان کرد: جنگ عراق تمام شده و جنگ سوریه در حال تمام شدن است و اسرائیل به فکر اقلیم کردستان افتاده است.

مولایی تاکید کرد: آنچه اتفاق می‌افتد به نفع هیچ کدام از کشورهای منطقه نیست و تجزیه کردستان عراق یعنی شروع جنگ دوم و دشمن دوباره به تجزیه طلبی روی آورده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه روز ششم به نام رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه‌های صبر و استقامت و روز هفتم به نام فرماندهان، عزتمداران و حماسه آفرینان است  اظهار داشت: در ارتباط با هفته دفاع مقدس در استان فضاسازی‌های شهری با تلفیق دفاع مقدس و عاشورا انجام شده و 5 نمایشگاه رزمی و فرهنگی در کرج و چند شهرستان استان برگزار می‌شود. 

این مسئول با بیان اینکه در روز 31 شهریور ماه سال جاری رژه نیروهای مسلح با حضور سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌ها پیاده‌روی و کوهپیمایی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان است، افزود: در این هفته مراسم آبروی محله در سراسر استان، راه‌اندازی دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح، اعزام راویان به مدارس، نشستهای نهضت روشنگری، برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی و  مسابقات گوناگون فرهنگی، ورزشی و هنری برگزار می‌شود. 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین