تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
plusresetminus
حزب الله : نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: حادثه در معدن قشلاق سبب شد کارگر این معدن زخمی و به بیمارستان امام حسین (ع) تهران منتقل شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۲۰۸
حادثه در معدن قشلاق آزادشهر یک مجروح برجای گذاشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: حادثه در معدن قشلاق سبب شد کارگر این معدن زخمی و به بیمارستان امام حسین (ع) تهران منتقل شود.
 
علیرضا ابراهیمی  با اشاره به حادثه در معدن قشلاق آزادشهر و زخمی‌شدن یک کارگر اظهار داشت: یکی از کارگران معدن قشلاق در حین کار، دچار حادثه شده و یکی از سنگ‌ها در حین تراشیدن با صورت وی برخورد می‌کند.
 
وی افزود: فک و صورت این کارگر دچار مشکل شده و این بیمار به بیمارستان امام حسین (ع) تهران برای مداوا و درمان منتقل می‌شود.
 
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس تصریح کرد: از این کارگر عیادت کردم و در حال حاضر فک وی تحت عمل جراحی قرار گرفته و وضعیت عمومی وی خوب است و پس از بهبودی نسبی باید چشم وی نیز مورد معاینه قرار گیرد.
 
ابراهیمی درباره هزینه‌های درمان تاکید کرد: پیمانکار معدن قشلاق ۲ میلیون تومان برای هزینه‌های اولیه این کارگر پرداخت کرده و روز گذشته ما هم تلاش کردیم تا از طریق وزارت بهداشت، هزینه‌های بستری و درمان این فرد به‌صورت دولتی و با تخفیف ویژه محاسبه شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین