تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
plusresetminus
حزب الله : مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج گفت: ۴ هزار تن نمک صنعتی و ۲۷۰۰ تن نمک کریستال برای ایام بحرانی و زمستان خریداری شده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۰۰۵
۴ هزار تن نمک صنعتی و ۲۷۰۰ تن نمک کریستال برای ایام بحرانی و زمستان در کرج خریداری شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اصغر نصیری پیش از ظهر امروز در مانور عملیاتی زمستانی شهرداری کرج که در بلوار سرداران برگزار شد، اظهار داشت: سفیران پاکسازی شهر روزانه 900 تن زباله و 19 میلیون متر مکعب فضا را تمیز و نظافت را انجام می‌دهند.
 
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه  امروز روزی است که مانور عملیات زمستانی را با دستور شهردار برگزار می‌کنیم، عنوان کرد: از تمام کسانی که در این مانور همکاری کردند دعوت کردیم تا در این مانور شرکت کنند و تمام توانمان را برای بهبودی شهر و حل مشکلات مردم در حوزه شهری و در قالب یک بسته خدماتی به کار بسته‌ایم تا مردم از ما خشنود شوند.
 
نصیری عنوان کرد: در مانور امروز  16 دستگاه باب‌کت، 13 دستگاه گریدر، 13 دستگاه لودر، 37دستگاه کامیون، 6 دستگاه  لجنکش و  8 دستگاه نمکپاش  که در اختیار شهرداری کرج است و 2 دستگاه هم در حال حاضر در فردیس وجود دارد و  قرار است 2 دستگاه دیگر به زودی به این تعداد اضافه شود، استفاده شد.
 
وی با بیان اینکه 4 هزار تن نمک صنعتی و 2700 تن نمک کریستال برای ایام بحرانی و زمستان خریداری شده است، گفت: اگر تمام ماشین آلات و  امکانات را افزایش دهیم  بدون کمک مردم نمی توانیم کاری را از پیش ببریم.
 
نصیری خاطرنشان کرد: آمادگی مردم در شرایط بحرانی می‌تواند بیشترین کمک را به ما برای رفع مشکلات انجام دهد. 
 
 
 
در این جلسه شهردار کرج با اشاره به مانور زمستانی  عنوان کرد: بارش برف بسیار کم اتفاق می‌افتد و هر ساله ما این برف را با 4 هزارتن نمک تبدیل به یک شورابه نمک می‌کنیم که برای پلها، آسفالت و فضای سز و حاشیه پلها بسیار مضر است.
 
وی با بیان اینکه باید  شیوه‌های خود را به سویی ببریم که  حداقل استفاده را از نمک داشته باشیم، گفت: این انجام شدنی نیست مگر اینکه شهروندان ما مشارکت مستقیمی را داشته باشند.
 
همچنین مهدی مهرور در این مانور با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت بحران بحث پیشگیری را باید انجام دهیم، گفت: پیشگیری جلوگیری از  خسارتهای ثانویه‌ای  می‌کند که حجم آن خیلی بیشتر از هزینه‌ای است که در حوزه پیشگیری انجام می‌شود.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز  با بیان اینکه در حوزه پیشگیری بحث آموزش و مانور وجود دارد، تصریح کرد:  اقدامات بسیار خوبی در شهرداری کرج در این حوزه انجام شده که با دستورالعمل انجام شده بسیاری از تمهیدات در موقع بروز بحران  در سطح شهر دیده می‌شود که از جمله آنها کیسه‌های نمک است که در سطح شهر، کنار جاده‌ها و روی پلها دیده می‌شود.
 
وی ادامه داد: از اعضای شورا می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به خدمات شهر، تجهیزات آتش نشانی و نیروی انسانی  داشته باشند زیرا این دستگاه‌ها بیشترین خدمات را در زمان بحران به شهروندان ارائه می‌دهند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین