تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
plusresetminus
حزب الله : مسابقه تیم‌های اول و دوم لیگ برتر فوتبال در جم برگزار می‌شود و پرسپولیس به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ به مصاف پارس جنوبی جم تیم تازه‌وارد ولی شگفتی‌ساز لیگ می‌رود.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۱۰۶
صدرنشین‌های لیگ به مصاف هم می‌روند؛ جنگ قهرمانی نیم فصل در جم

 
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، چند ماهی از اولین بازی پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال کشور نمی‌گذرد ولی حالا نام این تیم برای همه فوتبال‌دوستان کشور آشنا است زیرا این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور در صدر جدول قرار گرفته است.
 
وقتی پارس جنوبی جم در اولین مسابقه خود تیم گسترش فولاد را در تبریز شکست داد و در هفته دوم پیکان را در اولین بازی خانگی خود در جم مغلوب کرد و حتی با وجود متوقف کردن سپاهان در اصفهان و پیروزی مقابل استقلال و ذوب‌آهن و . . . همه منتظر کشیدن ترمز این تیم در بازی‌های بعدی بودند و این نتایج را اتفاقی می‌دانستند ولی اینگونه نبود.
 
تیم پارس جنوبی جم با کسب نتایج خوب در هفته‌های بعدی لیگ برتر در صدر جدول جا خوش کرد و نشان داد که پیروزی‌های این تیم اتفاقی نبوده است و حالا از ۱۲ بازی خود ۲۵ امتیاز دارد و این یعنی ۲.۰۸ امتیاز از هر مسابقه که آمار بسیار خوبی است.
 
در حالی که در ابتدای فصل بسیاری عقیده داشتند که پارس جنوبی جم باید برای ماندگاری در لیگ برتر بجنگد ولی تداوم این روند امتیازگیری می‌تواند پارس جنوبی را به قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کند.
 
در سمت مقابل تیم پرسپولیس هم قهرمان فصل قبل لیگ برتر فوتبال ایران و به عنوان یکی از تیم‌های مقتدر لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و امسال نیز تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.
 
پرسپولیس تهران در حالی با ۲۴ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رده دوم جدول و پشت سر تیم پارس جنوبی جم قرار گرفته است که میانگین کسب امتیاز این تیم از هر بازی نسبت به پارس جنوبی جم نیز بهتر است و از هر بازی خود ۲.۱۸ امتیاز گرفته است.
 
رقابت بین تیم‌های اول و دوم جدول در جم می‌تواند سرنوشت صدرنشین لیگ و حتی قهرمان نیم فصل اول این مسابقات را رقم بزند که قطعا هیچ‌یک از دو تیم نمی‌خواهند این فرصت را به حریف خود بدهند.
 
جم آماده برگزاری مسابقه
 
ورزشگاه تختی جم امسال اولین سال میزبانی خود از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می‌کند؛ هر چند در ابتدای فصل نواقصی از جمله وضعیت چمن و نور و . . . در این ورزشگاه وجود داشت ولی با تلاش‌های صورت گرفته این نواقص رفع شد.
 
حالا ورزشگاه تختی جم برای میزبانی از تیم پرسپولیس کاملا آماده شده و در روزهای اخیر نیز نسبت به تکمیل ورزشگاه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 
شهرستان جم خوش آب‌وهواترین نقطه استان بوشهر است و شرایط بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقه دارد. جم با ۹ درجه خنک‌ترین شهر استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
 
فتح‌الله نوروزی فرماندار شهرستان جم به خبرنگار مهر گفت: تمهیدات لازم برای بازی امروز فراهم شده و برای هواداران پرسپولیس هم دیشب دوسالن ورزشی مجاور ورزشگاه برای برپایی چادر پیش بینی شد تا گرفتار سرما نشوند.
 
وی اظهار داشت: هواداران فوتبال در شهر جم از نظر اخلاقی در سطح بسیار بالایی هستند. تماشاگران جمی همیشه اخلاق را رعایت کرده‌اند و قطعا مثل همیشه نمونه خواهند بود.
 
پارس جم دنبال تکمیل شگفتی
 
تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، پیکان و . . . خاطره خوبی از مسابقه با پارس جنوبی جم ندارند و حالا نوبت به پرسپولیس رسیده تا به مصاف این تیم شگفتی‌ساز برود و شاید پرسپولیس هم غول دیگری باشد که توسط پارس جنوبی جم مغلوب می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما سه سال پیش هیچ تیمی در حوزه فوتبال نداشتیم، یک تیم در ابتدای تابستان سال ۹۳ تحت عنوان پارس جم در لیگ دو تحت پوشش قرار دادیم و خوشبختانه با حمایت دوستان و مردم شهرستان جم و حمایتی که سازمان کرد تیم موفق شد در یک فصل به دسته یک و در یک فصل به لیگ برتر صعود کند و قهرمان لیگ یک شد.
 
مهدی یوسفی بیان داشت: سازمان لیگ استانداردهایی برای یک تیم برای میزبانی در لیگ برتر در نظر می‌گیرد و به لطف خدا تلاشی که ما و همکاران داشتیم نواقص ورزشگاه تختی جم را برطرف کردیم.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که تیمی داریم که هر سال شگفتی‌سازی می‌کند و الان هم به یک پدیده فوتبال تبدیل شده است و امیدواریم که تیم‌های مهم کشوری را بتوانیم همچنان شکست دهیم.
 
استقبال گسترده از مسابقه
 
در حالی که چند ساعت تا شروع این مسابقه باقی مانده است، هواداران دو تیم به سمت ورزشگاه هجوم آورده‌اند و بخشی از ورزشگاه هم‌اکنون پر شده است.
 
کمتر از هزار و ۵۰۰ بلیط برای جایگاه پرسپولیسی‌ها در این مسابقه در نظر گرفته شده است که در همان چند دقیقه اولیه باز شدن درب‌های ورزشگاه این جایگاه پر شده و مسئولان اعلام کردند که تماشاگران پرسپولیس دیگر به ورزشگاه مراجعه نکنند.
 
در سمت مقابل هواداران تیم میزبان نیز نشان داده‌اند که از پرشورترین تماشاگران لیگ هستند و تیم خود را با حمایت‌های بی‌دریغ به صدر جدول رسانده‌اند.
 
بی شک یکی از مهمترین ارکان موفقیت‌های تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر همین تماشاگران پرشور هستند که حتی در مسابقاتی که تیمشان به سفر می‌رود نیز این تیم را تنها نمی‌گذارند.
 
هواداران پارس جنوبی جم صف‌های طولانی را در مقابل ورزشگاه تختی تشکیل داده‌اند و یکی یکی وارد ورزشگاه می‌شوند تا حمایت کاملی از تیم خود داشته باشند.
 
جدال خط حمله‌های قدرتمند لیگ
 
پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران به ترتیب با ۲۲ و ۱۹ گل زده‌اند و از بهترین خط‌حمله‌های لیگ هستند که این موضوع می‌تواند در ارائه یک بازی جذاب و تماشگرپسند تاثیرگذار باشد.
 
انتظار می‌رود هر دو تیم بازی جذابی را از خود ارائه دهند و در صورتی که دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان بیایند قطعا این رقابت جذاب و دیدنی‌تر نیز خواهد بود.
 
ورزشگاه جم آماده میزبانی مسابقه
 
رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم گفت: بلیط فروشی ساعت هشت صبح آغاز شده است و تاکنون بخشی از تماشاگران وارد ورزشگاه شده‌اند. قیمت بلیط این دیدار پنج هزار تومان است و با طرح جدید فروخته می‌شود.
 
محمد اسدی با بیان اینکه تنها ١٠ درصد از سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس تهران قرار گرفته است، افزود: ١۶ باجه بلیط فروشی در اطراف ورزشگاه مستقر شده است.
 
رئیس هیئت فوتبال جم ادامه داد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تختی جم اکنون آماده برگزاری حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ‌ برتر است.
 
دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران روز شنبه چهارم آذرماه راس ساعت ١۵ برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین