تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: استفاده از حمل و نقل پاک مثل "تراموا" بستر توسعه شهری را محقق می سازد.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۶۹۳
"تراموا" مشکلات حمل و نقل را به حداقل می رساند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلسه "مطالعه ویژه امکان سنجی اقتصادی، راهبردی و عملیاتی جذب سرمایه گذار جهت ایجاد بالقوه سامانه تراموای سبک شهری و حومه شهری در منطقه عمومی شهرستان کرج و حومه، همچنین ارتباط با فرودگاه بین المللی پیام در تطابق با نیازمندی های منابع سرمایه گذاری بالقوه و معیارهای ممیزی مالی اروپایی در شرایط تحریم های مجدد" با حضور علی اصغر کمالی زاده شهردار، غدیر مهدوی عضو شورای اسلامی شهر کرج و مشاورین طرح برگزار شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج آلودگی هوا را معضل کلانشهر کرج دانست و اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی چالش هایی جدی را برای کرج به وجود آورده است.
 
غدیر مهدوی با تاکید بر آن که با بکارگیری روش های نوین درصدد رفع مشکلات حوزه حمل و نقل هستیم، گفت: راه اندازی تراموا توسعه شهری را با سرعت بیشتری محقق می سازد.
 
وی کاهش مصرف انرژی و بهبود آلودگی را آثار استفاده از سامانه تراموا دانست و تصریح کرد: این سیستم (تراموا) دوست‌دار طبیعت، محیط زیست و مردم است.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان آن که تلاش می کنیم پروژه تراموا در این کلانشهر پیگیری، عملیاتی و اجرایی شود خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحقق این سامانه شاهد تحولی اساسی در حوزه حمل و نقل باشیم.
 
مهدوی راه اندازی تراموا در کرج را افتخاری بزرگ برای مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: با همکاری و همراهی جمعی؛ بخش زیادی از مشکلات حمل و نقل کرج رفع خواهد شد. 
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین