تاریخ انتشارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
plusresetminus
حزب الله : با حضور مدیران کل طرح های ملی و مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان کشور، سرپرست شهرداری کرج، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، مدیرکل بانوان استانداری البرز، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز، و نمایندگانی از نخبگان سمن های کشور، تفاهم نامه سه جانبه در خصوص فعالیت اولین خانه استارتاپ کشور در کرج به امضا رسید.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۶۹۳
دغدغه مدیریت شهری توجه به جوانان است/ شهرداری کرج در حوزه کارآفرینی موفق عمل کرده
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرپرست شهرداری کرج در مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه آغاز فعالیت اولین خانه استارتاپ کشور در کرج، گفت: دغدغه مجموعه مدیریت شهری جوانان است و برای رفع معضلات جوانان تلاش می کند.
 
محمدرضا احمدی نژاد اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری کرج در حوزه کارآفرینی موفق عمل کرده است و امیدوارم با کار و تلاش بیشتر این روند ادامه داشته باشد. 
 
وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان و استعداد جوانان در حوزه های مختلف، عنوان کرد: در مجموعه مدیریت شهری توجه به جوانان و بهره گیری از استعداد آنان در اولویت است.
 
 
شاهد اتفاقات بزرگی در زمینه تجاری سازی فعالیت نخبگان خواهیم بود 
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در این خصوص گفت: این تفاهم نامه میان شهرداری کرج، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان منعقد شده است.
 
احمد خیری اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه سه نهاد یاد شده با ساز و کاری مشخص فعالیتی حرفه ای در راستای بهره گیری از جوانان کشور جهت توسعه اقتصاد کشور را آغاز می‌کنند.
 
وی یادآور شد: تجارب جهانی و ملی موفق و ناموفق کشور منجر شد تا کرج اقدام به ایجاد خانه استارتاپ کشور کند که در این محل شهرداری وظیفه تسهیل گری، فناوری اطلاعات و ارتباطات وظیفه پشتیبانی طرح ها و اداره کل ورزش و جوانان بهره گیری از سمن ها و ظرفیت های متعدد را عهده دار هستند.
 
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج عنوان کرد: نخبگان تمام استان های کشور به منظور تعامل و بهره گیری از تجارب کلانشهر کرج برای ایجاد خانه های استارتاپ بیشتر در کل کشور به مراسم انعقاد تفاهم نامه دعوت شدند.
 
خیری اظهار کرد: امیدواریم پس از انعقاد تفاهم نامه شاهد اتفاقات بزرگ در زمینه تجاری سازی فعالیت های نخبگان در کشور باشیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین