تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج گفت: هر گونه تعلل در انجام کار قانونی مراجعین، موکول کردن بی دلیل امور به روزهای دیگر، برخوردهای خشن یا به دور از آداب اداری و ایجاد نارضایتی در مردم تخلف محسوب شده و در صورت عدم رعایت آن برای مدیر، کارشناس یا کارمند نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۵۹۴
با هرگونه عملکردی که به نارضایتی شهروندان بیانجامد برخورد می کنیم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد  با تصریح بر اینکه مسئولیت سازمانی به نام شهرداری به حکم قانون و وظیفه خدمت رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوعان است، هر گونه تعدی از این وظیفه و مسئولیت را  موجب حرمان حقِ مخاطبان و تضییع حقوق آنان دانست.
 
سرپرست شهرداری کرج اظهار داشت: یکی از برکاتی که خدای سبحان به بندگانش عطا کرده، فرصت خدمت رسانی به همنوعان است و این مهم نصیب هر کسی نمی شود. از این رو کسانی که این ارمغان الهی را پاس داشته و از آن به منظور جلب رضایت خداوند و بندگان به نحو مطلوب بهره می برند، علاوه بر اجر اخروی، نزد جامعه و مردم از محبوبیت، احترام و بزرگی بهره مند خواهند شد.
 
وی به دستورات دین مبین اسلام مبنی بر اهمیتِ پرداختن به امور مردم نیز اشاره کرد و افزود: از مهمترین دستورات و تاکیدات دین اسلام رسیدگی به امور مردم است که این امر نزد خداوند از اهمیت و ثواب بسزایی برخوردار است.
 
احمدی نژاد افزود: ذات کار شهرداری خدمت رسانی است و هر گونه درخواست و مراجعه مرتبط با امور خدماتی شهروندان باید در این مجموعه پاسخ داده شود، در غیر این صورت تخلف صورت گرفته و باید به تخلفات رسیدگی شود.
 
سرپرست شهرداری کرج بیان داشت: بر اساس دستورالعملی که به همه بخش ها و زیرمجموعه های شهرداری ارسال شده هر گونه تعلل در انجام کار قانونی مراجعین، موکول کردن بی دلیل امور به روزهای دیگر، برخوردهای خشن یا به دور از آداب اداری و ایجاد نارضایتی در مردم تخلف محسوب شده و در صورت عدم رعایت آن برای مدیر، کارشناس یا کارمند نمره منفی در نظر گرفته می شود.
 
وی اضافه کرد: در صورت تکرار این تخلف، حوزه تخلفات اداری مسئولیت رسیدگی به امر را به عهده داشته و سلب مسئولیت از فرد خاطی را به همراه دارد.
 
به گفته احمدی نژاد، اداره کل بازرسی مسئولیت حُسن اجرای این دستورالعمل را به همراه خواهد داشت.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین