تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
plusresetminus
فرمانده انتظامی پایتخت خبر داد؛

آغاز طرح انتظامی ترافیکی پلیس تهران

حزب الله : فرمانده انتظامی پایتخت از آغاز طرح انتظامی ترافیکی پلیس تهران خبر داد و گفت: طرح ترافیکی طاهر با هدف برخورد با خودروهای مخل امنیت اخلاقی، فاقد پلاک و خلافی بالا اجرایی شده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۸۹۹
آغاز طرح انتظامی ترافیکی پلیس تهران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین رحیمی در نشست خبری طرح طاهر که در محل فرماندهی پلیس فاتب برگزار شد، افزود: پلیس راهور تهران در راستای اجرای طرح طاهر با سرعت غیر مجاز، حرکات مارپیچ و دیگر تخلفات رانندگی برخورد می کند.
 
وی با بیان اینکه ۷۰ درصد جان باختگان حوادث رانندگی در تهران عابران پیاده و رانندگان هستند، تاکید کرد: بیش از هفت میلیون خودرو در تهران تردد می کنند.
 
رییس پلیس پایتخت ادامه داد: میزان تلفات تصادفات رانندگی در تهران ۴ درصد کاهش داشته است.
 
سردار رحیمی از احیای گشت نامحسوس پلیس در تهران خبر داد و گفت: پلیس نامحسوس با لایی کشی، سبقت و سرعت غیر مجاز در بزرگراهها برخورد می کند.
 
وی با اشاره به اجرای طرح ماهر افزود: خودروهایی که در این طرح توقیف می شوند از سه روز تا یک ماه در توقیف پلیس می مانند و رانندگان متخلف باید در دوره های آموزشی شرکت کنند.
 
وی برخورد با خودروهای سنگین که شبانه تردد و آلودگی هوا ایجاد میکنند را بخش دیگری از اجرای طرح طاهر دانست و گفت: در مرحله نخست اجرای طرح، ۱۳۵۷ خودرو توقیف و ۵۲ خودرو اعمال قانون شد.
 
سردار رحیمی در مورد تردد برخی مقامان از خطوط ویژه افزود: خط ویژه مخصوص خودروهای امدادی و پلیس است و درخواست جدیدی در این مورد نداشته ایم. در این زمینه دستورالعمل مشخصی وجود دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین