تاریخ انتشارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
plusresetminus
حزب الله: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور مساعدت به داوطلبانی که تاکنون در کنکور ۹۸ ثبت نام نکرده اند این فرصت تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ تمدید شده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۱۰۹۹
آخرین مهلت شرکت در کنکور ۹۸ اعلام شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین توکلی افزود: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.
 
وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجشآغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می توانند تا دوشنبه ۶ اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.
 
توکلی یادآور شد: تا صبح امروز شنبه چهارم اسفند ۹۷ تعداد ۹۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۶ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.
 
وی گفت: دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ (علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر) که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۸ دریافت می‌کنند مشمول تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ طبق ضوابط خواهند شد.
 
توکلی افزود: لاکن آن دسته از دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۸ دریافت نکنند، چنانچه موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ شوند منعی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور ندارند ولی سوابق تحصیلی برای آنان اعمال نخواهد شد.
 
وی با اشاره به شرایط دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای یا کار و دانش نظام آموزشی جدید گفت: بر اساس تبصره: دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای یا کار و دانش نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند نیز می‌توانند براساس مصوبه دوازدهمین و پانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ های ۱۷ تیر ۹۷ و ۸ دی ۹۷ در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: این داوطلبان لازم است از جدول گروه‌بندی عناوین دیپلم‌ها (جدول شماره ۱۰ مندرج در صفحه ۶۳ دفترچه راهنمای ثبت‌نام) کدهای دیپلم ۲۱ (برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای) و ۲۲ (برای دانش آموزان کارودانش) را در تقاضانامه ثبت‌نامی خود درج کنند. داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.
 
آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین