تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
plusresetminus
حزب الله : مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در تهران طی امروز (۲ مهرماه) خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۷۹۷
وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در تهران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در تهران طی امروز (۲ مهرماه) خبر داد.
 
حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲ مهر) است، اظهار کرد: در این روز برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه و در برخی مواقع تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.
 
وی ادامه داد: با توجه به این شرایط احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق طی امروز وجود دارد.
 
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط جوی طی فردا (۳ مهر) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌غربی پیش‌بینی می‌شود.
 
شهبازی در ادامه با بیان اینکه این شرایط به‌طور موقت سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد، گفت: دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.
 
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۳ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم‌اکنون نیز با شاخص میانگین ۷۹ همچنان در شرایط سالم است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین