تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
plusresetminus
کارشناسی داوری دیدار استقلال و پارس جنوبی

پنالتی آبی‌ها باید تکرار می‌شد

حزب الله: حیدر سلیمانی معتقد است پنالتی استقلال به دلیل خروج زودتر رحمان احمدی باید تکرار می‌شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۹۲۸
پنالتی آبی‌ها باید تکرار می‌شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حیدر سلیمانی پیشکسوت داوری  درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار استقلال پارس جنوبی اظهار کرد: او در روزی که سعی می‌کرد خوب بدود و سر صحنه‌ها حاضر باشد اما مهارت‌های کلامی موثر نداشت و اقتدار خوبی در تذکراتش وجود نداشت و مدام بازیکنان به سمت وی با اعتراض می آمدند.
 
وی درباره صحنه‌های حساس بازی گفت: مدافع پارس جنوبی خطایی روی صیادمنش در دقیقه ٣٠ انجام نداد بلکه صیادمنش با زیرکی از داور پنالتی گرفت. ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد. دروازه‌بان و مدافعین پارس مرتکب تخلف شدند. دقیقه ٣٧ در محوطه جریمه پارس مدافع خطایی روی اسماعیلی انجام نداد و دستور داور بر ادامه بازی صحیح بود و کرنر هم نبود که داور به اشتباه کرنر اعلام کرد.
 
وی افزود: گل پارس جنوبی در دقیقه ٧٩ به درستی از سوی کمک داور دوم مردود اعلام شد و مهاجم پارس در وضعیت آفساید بود. در دقیقه ٨٤ داخل محوطه جریمه استقلال توپ به دست باقری خورد اما پنالتی نبود و دستش در امتداد بدن بود. در نیمه دوم اخطار به منتظری و غفوری به جهت اعتراض به تصمیم داور صحیح بود و متاسفانه بازیکنان ما بیشتر از آنکه روی بازی خودشان متمرکز باشند، به تصمیمات داور توجه می‌کنند و در واقع داوری می‌کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین