تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
plusresetminus
حزب الله : یک مرجع تقلید با تاکید بر اینکه اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به ملت ایران است، گفت: توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آن‌ها را باور داشتن و اعتماد می‌کردند بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آن‌ها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۱۲۵
کسانی که دلداده آمریکا بودند و اعتماد می‌کردند بیدار شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید صبح امروز (شنبه ۱۲ آبان ماه) در دیدار جمعی از طلاب حوزه بیان داشت: آمریکا با بازگرداندن تحریم‌های اوج خباثت و دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد، ولی مقامات آمریکایی بدانند ان‌شاءالله ملت ایران با صبر و استقامت و اتکا به خدا و نیروی انسانی و جوان و امکانات خود از این مرحله هم عبور خواهد کرد و یکبار دیگر آمریکا منفور ملت ایران خواهد شد.
 
وی، وحدت و انسجام مسوولان و تبعیت از رهبری و مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی همراه با نظارت دقیق را راه برون رفت از مشکلات دانست و افزود: توقع داریم کسانی که دلداده آمریکا بودند و آن‌ها را باور داشتن و اعتماد می‌کردند بیدار شده و دیگر حتی زمزمه مذاکره با آن‌ها را مطرح نکنند و تمام همت خود را صرف خدمت به مردم داشته باشند.
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به ملت ایران است، تصریح کرد: همه دیدیم هر بار اعتماد به آن‌ها موجب ضرر برای ملت بود. روز سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و نمایش وحدت همه در مقابل ظلم آمریکا است.
 
وی همچنین خواستار برخورد با مفسدان در هر سطحی بر جلوگیری از فساد شد و با اشاره به اینکه باید نظارت دقیق بر بازار وجود داشته باشد، ادامه داد: مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها باید بر اساس شایسته‌سالاری یعنی تعهد و تخصص باشد تا مردم ببینند که مسوولان متخصص با تعهد دینی و انقلابی مشغول کار هستند و آن وقت است که ملت اعتمادشان بیشتر خواهد شد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین