تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
plusresetminus
حزب الله : سرمربی و مدیران باشگاه استقلال با برگزاری دیدار سوپر جام فوتبال در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ موافقت نکردند.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۰۲۶
سوپر جام باشگاه‌های ایران تبدیل به «سوپر مشکل» شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با وجود اینکه مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران مدت‌ها پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، (Fifa World Cup 2018) برنامه رقابت‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال و دیدار سوپرجام باشگاه‌های فوتبال را اعلام کرده بودند و طبق این برنامه تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس بیست و نُهم تیرماه باید به مصاف هم می‌رفتند، اما وینفرد شفر سرمربی و مدیران باشگاه استقلال به بهانه غیبت ملی پوشان این تیم در تمرینات آماده سازی پیش از فصل بار‌ها نسبت به زمان برگزاری این مسابقه اعتراض کرده اند.
 
سوپر جام باشگاه‌های ایران تبدیل به «سوپر مشکل» شد
 
آبی پوشان پایتخت درصدد هستند سازمان لیگ شرایطی را برای تعویق این بازی درنظر بگیرد و درصورت امکان سوپرجام را در نیم فصل هجدهمین دوره لیگ برتر برگزار کند. البته به نظر می‌رسد مدیران و کادرفنی باشگاه استقلال این موضوع مهم که تیم ملی فوتبال ایران باید در زمان تعطیلات نیم فصل برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ راهی امارات شود درنظر نگرفته اند.
 
سازمان لیگ و به ویژه سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در روز‌های اخیر بار‌ها روی موضع قبلی خود پافشاری کرده و از برگزاری این مسابقه در تاریخ مقرر خبر داده اند.
 
سوپر جام باشگاه‌های ایران تبدیل به «سوپر مشکل» شد
زمانی: سازمان لیگ شان باشگاه استقلال را حفظ کرده و ما را تهدید نکند
 
حسن زمانى، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا این باشگاه موافق برگزارى دیدار سوپر جام هست یا خیر گفت: زمانی که تاریخ برگزاری این مسابقه را به ما اعلام کردند، درخواست کردیم تا سوپر جام در تاریخی دیگر برگزار شود البته هیچ مشکلی برای انجام بازی نداریم و اتفاقا از برگزارى این دیدار هم استقبال می‌کنیم، اما با توجه به شرایط پرسپولیس و استقلال در نظر داشتیم این بازی به زمان دیگری موکول شود تا ما بتوانیم قهرمانی و جام را از آن خود کنیم.
 
او تصریح کرد: اینکه برخی برای برگزاری این بازی پافشاری می‌کنند قابل قبول نیست چرا که ما تاریخ بازی اعلام شده را قبول نداریم و با توجه به این شرایط مى خواهیم در اولین جلسه هیئت مدیره استقلال درباره برگزارى مسابقه سوپر جام باشگاه‌های فوتبال ایران تصمیم گیری کنیم و نظر نهایى کادرفنی را اعلام کنیم.
 
او در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده در صورتى که استقلالى‌ها در سوپر جام شرکت نکنند بازنده و جریمه میلیاردى مى شوند گفت::اصلا این فرهنگ صحبت کردن در شان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست که بخواهند استقلال را تهدید کنند. به جای اینکه آن‌ها از استقلال به خاطر حضور بازیکنان این باشگاه در دیدار هاى تیم ملی تشکر کنند برعکس ما را تهدید مى کنند؟ به جاى اینکه این تیم را با ۳۰ میلیون هوادار تهدید کنند بهتر است از روش دیگری استفاده کنند.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: ما مشکلی براى برگزارى سوپرجام نداریم و اعلام کردیم که کاملا آماده ایم، اما فقط بهتر بود به ما هم احترام بگذارند و نقطه نظرات باشگاه و ما را راجع به این مسئله مى پرسیدند و نظر ما هم برایشان مهم بود.
 
حسن زمانی در مورد اینکه پرسپولیس اعلام کرده که در همان تاریخ تعیین شده بازی مى کند. بیان کرد: فکر نمى کنم پرسپولیسى‌ها چنین حرفی زده باشند چرا که هر ۲ تیم شرایط یکسانى دارند و پرسپولیس هم اکنون در دوران بدنسازی است و به همین براى هر ۲ تیم بهتر است که این مسابقه به تعویق بیافتد.
بیشتر بخوانید:دیدار سوپر جام استقلال و پرسپولیس روی هوا! 
فتاحی: سوپرجام در تاریخ مقرر (۲۹ تیر) برگزار می‌شود
 
سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تلاش‌های باشگاه استقلال برای لغو دیدار سوپرجام فوتبال ایران که قرار است ۲۹ تیر بین این تیم و پرسپولیس برگزار شود، بیان کرد: در طول ۲ هفته اخیر بار‌ها درباره اینکه سوپرجام فوتبال ایران در تاریخ مقرر برگزار می‌شود، صحبت کرده ام و دیگر نمی‌خواهم درمورد اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحبت کنم.
 
او درمورد اینکه تیم استقلال در اردو ترکیه حضور دارد و با این حساب به احتمال فراوان در دیدار سوپرجام شرکت نمی‌کند، اظهار داشت: با وجود ارائه درخواست این باشگاه برای تعویق سوپرجام، با این موضوع مخالفت کردیم. استقلال اگر نگران تداخل زمان برگزاری اردوی خود با سوپرجام است باید تمهیداتی درنظر می‌گرفت که زودتر راهی ترکیه شود.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس ۲۹ تیر برگزار می‌شود. هر تیمی هم نمی‌تواند یا نمی‌خواهد در این بازی به میدان برود، باید منتظر عواقب این موضوع باشد چراکه مدت‌ها است برنامه بازی را تحویل گرفته و ما هم برای برگزاری این دیدار زمان دیگری نداریم.
بیشتر بخوانید:دست رد سازمان لیگ فوتبال بر سینه استقلالى‌ها
سوپر جام باشگاه‌های ایران تبدیل به «سوپر مشکل» شد
گرشاسبی: مخالف برگزاری سوپرجام در نیم فصل هستیم
 
حمید رضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره دیدار سوپرجام اظهار کرد: برانکو ایوانکوویچ برای سوپرجام برنامه ریزی کرده است و بازیکنان با برگزاری بازی‌های دوستانه در کرواسی آمادگی کامل برای رویارویی با استقلال را دارند.
 
او ادامه داد: ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم و طبق برنامه ارائه شده برای بازی سوپرجام آماده می‌شویم و مشکلی در این باره نداریم.
 
گرشاسبی درباره اینکه تیم استقلال پیشنهاد برگزاری سوپرجام در نیم فصل را داده است، تصریح کرد: ما خواستار برگزاری سوپرجام در همان زمان اعلام شده هستیم و مخالفت خود را با تغییر تاریخ این بازی به سازمان لیگ اعلام کردیم. برنامه بازی‌های نیم فصل اول لیگ هجدهم فشرده است و سازمان لیگ برتر هم اصرار زیادی به برگزاری بازی سوپرجام در روز ۲۹ اسفندماه دارد.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: ما هم مشکلات باشگاه استقلال را درک می‌کنیم، اما سازمان لیگ برتر نباید پیشنهاد تغییر زمان بازی سوپرجام را قبول کند و این بازی باید در زمان مقرر برگزار شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین